Nowy Fox Transfer

Jak informuje nas producent, wykorzystał wiedzę zdobytą przez ponad ponad dekadę inżynierii aby nowy Transfer był płynniejszy, bardziej wytrzymały, bardziej konfigurowalny i bardziej użyteczny niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki łatwiejszemu uruchamianiu, lepszym możliwościom serwisowania i większej możliwości dostrajania, Transfer 2025 ma zapewnić ogólną przewagę nad konkurencją. Ponadto teraz skok jest regulowany w krokach co 5 mm z długością do 240 mm.

WYDAJNOŚĆ POD CIŚNIENIEM

62% REDUKCJA STRAT POWIETRZA w porównaniu z poprzednim modelem. Nastąpiło to dzięki całkowitemu przeprojektowaniu elementów wewnętrznych nowemu systemowi uszczelnień. Ważnym aspektem na który zwrócono szczególną uwagę była zwiększona trwałość - w nowym projekcie nastąpiła zmiana dwóch dynamicznych uszczelnień wału powietrznego uszczelnieniami statycznymi, obniżając ogólne tarcie i tym samym obniżając potencjalne straty powietrza. 

6-KROTNY WZROST CYKLU PRACY żywotności wynika z podwojenia uszczelnienia olejowego i dodanie uszczelki czyszczącej. Mniejsze straty oleju oznaczają mniej konserwacji, dłuższą żywotność i mniejszą strat powietrza rozpuszczonego w oleju.

KOMORA POWIETRZNA ZNAJDUJE SIĘ TERAZ W GÓRNEJ CZĘŚCI SZTYCY co wyeliminowało dynamiczne uszczelnienia powietrzne i pozwoliło dodać zawór Schradera dla użytkowników chcących regulować ciśnienie powietrza. Zawory Schrader są dostarczane z O-ringami które podobno nie przeciekają.

MNIEJSZE TARCIE - WIĘKSZA TRWAŁOŚĆ - ŁATWIEJSZY START

Kolejnym ulepszeniem dla 2025 Transfer było przejście z tulei IGUS na metalowe tuleje Ekonol w całym układzie wewnętrznym Transfer. Tuleje Ekonol osiągają wąskie tolerancje przy najniższym możliwym tarciu, umożliwiając rowerzystom łatwiejsze uruchamianie (mniej siły aby przełamać tarcie i obniżyć sztycę). Transfer ma teraz 300-godzinny interwał pełnego serwisowania, który rowerzyści mogą wykonać samodzielnie bez potrzeby stosowania specjalnych narzędzi lub sprzętu.

DOSTRAJANIE

Zawór Schradera pod zaciskiem siodełka umożliwia rowerzystom zwiekszanie i regulację ciśnienia powietrza. Czynniki środowiskowe, takie jak takie jak wysokość lub temperatura otoczenia mogą wpływać na wewnętrzne ciśnienie powietrza, które użytkownicy mogą teraz dostroić do preferowanej prędkości powrotu. Metalowa nasadka zaworu z O-ringiem (takim samym, jaki jest używany w zawieszeniu FOX) ma zapewnić zero ucieczek powietrza przez zawór.

REGULOWANY SKOK

Nowość na rok 2025, Transfer oferuje 5 mm beznarzędziową regulację skoku. Jest to szybka regulacja, którą rowerzyści mogą dokonać bez użycia narzędzi. Większość konkurencyjnych dropperów oferuje przyrosty 10 mm, aby uwzględnić odkształcenie elementów regulacji skoku z upływem czasu. Solidny system regulacji został zaprojektowany tak, aby wytrzymać lata intensywnego użytkowania bez pogorszenia jakości. 

2-ŚRUBOWE NISKIE JARZEMKO

Zachowano tę samą niską wysokość, którą użytkownicy znali z poprzedniego modelu Transfer i udoskonalono konstrukcję zacisku z 2 śrubami, zaprojektowaną generatywnie aby zoptymalizować wytrzymałość i zmniejszyć wagę. 

LIDER. OGÓŁEM. 

Ze skokiem do 240 mm, regulacją w krokach co 5 mm i dedykowaną opcją o średnicy 34,9 mm, Transfer będzie się starał odzyskać należne mu miejsce jako ogólnego lidera w dziedzinie sztyc regulowanych.

Ceny MY25 Transfer Post Aftermarket | Factory Series / Performance Series / Elite: $339 / $289 USD | $449 / $389 CAD | 449 / 369 EURO

DANE TECHNICZNE

Rozmiary średnic (mm): 30.9 / 31.6 / 34.9

Rozmiary metryczne (skok): 95-120 mm / 125-150 mm / 155-180 mm / 185-210 mm / 215-240 mm

Prowadzenie: Tylko wewnętrzne

Dolna powłoka: Anodowana na czarno

Górna powłoka: Powłoka Kashima (Factory), anodowana na czarno (Performance / Elite)


o autorze

Paweł Waloszczyk

Twórca portalu, absolwent Politechniki Śląskiej który zamiast pisać o tym co zrobić by sprzęt rowerowy był lepszy, co robił przez ostatnie lata, postanowił sam się za to zabrać. Pasjonat nowych technologii i materiałów. 

Powiązane posty


komentarze

Powiązane treści

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl