Vento Argo X1: Wiodąca rola w wyścigach terenowych

Innowacyjne siodełko wyścigowe Fizik z krótkim nosem utrzymuje rowerzystów na trasie w nieutwardzonym terenie.

Fizik rozszerzył swoją ofertę siodełek Vento, wprowadzając Vento Argo X1. 

Vento Argo X1 zostało zoptymalizowane pod kątem wyścigów terenowych. Jego skrócony nos i zaokrąglone kontury poprawiają stabilność i wsparcie na technicznych trasach XC, jednocześnie umożliwiając bardziej agresywne pozycje podczas zawodów przełajowych i szutrowych.

Pojawienie się Vento Argo X1 uzupełnia ofertę trzech modeli Vento Argo X firmy Fizik, z tym wysokiej klasy, wysokowydajnym modelem dołączającym do X3, który ma nylonową skorupę wzmocnioną włóknem szklanym i szynę Kium oraz X5, który oferuje sztywniejszą opcję wykorzystującą szynę S-Alloy.  

Odpowiednie wsparcie, aby mocno naciskać

Vento Argo X1 to niskoprofilowe siodełko z przejściem od nosa do skrzydła, które zapewnia wydajne pedałowanie w każdej pozycji. Szerszy nos umożliwia rowerzystom utrzymanie przyczepności na stromych podjazdach i wytwarzanie maksymalnej mocy na zjazdach bez utraty komfortu. 

W międzyczasie siodełko staje się urządzeniem sterującym, gdy sztyca jest opuszczona na singletracku, ponieważ jego zaokrąglone kontury pozwalają na płynne i szybkie poruszanie nogami, pomagając rowerzystom pozostać na dobrej ścieżce.

Zaprojektowana redukcja nacisku

Vento Argo X1 posiada ulepszone ergonomiczne wycięcie, zaprojektowane w celu zmniejszenia nacisku na wrażliwe obszary. Gumowa warstwa w dolnej części wycięcia działa jak błotnik, blokując niechciane zabrudzenia i rozpryski z nieutwardzonych dróg.

W domu, w terenie

Choć dyscypliny mogą się różnić, kolarze górscy, przełajowi i szutrowi stawiają czoła wielu podobnym wyzwaniom, w tym trudnemu terenowi, stromym pochyłościom i potrzebie szybkiego dostosowania się do zmieniających się warunków. Vento Argo X1 zostało zaprojektowane z myślą o tych trzech kategoriach, zapewniając większy komfort i odciążenie na wyboistych nawierzchniach, jednocześnie wspierając wybuchową moc wymaganą do wyprzedzenia stawki.

Specyfikacja:

Rozmiar 140 mm

- A. Długość: 265 mm

- B. Szerokość: 140 mm

- C. Wysokość przy szerokości 75 mm: 45 mm

- D. Długość od nosa do 75 mm szerokości: 120 mm

- Waga: 192 g*

- Szyna: 7x9 mm

Rozmiar 150 mm

- A. Długość: 265 mm 

- B. Szerokość: 150 mm 

- C. Wysokość przy szerokości 75 mm: 45 mm 

- D. Długość od nosa do 75 mm szerokości: 120 mm 

- Waga: 199 g*

- Szyna: 7x9 mm

Ceny:

€199 / £179.99 / $209.99

*wartości wagi, długości i szerokości mieszczą się w zakresie tolerancji +/-3%


o autorze

Paweł Waloszczyk

Twórca portalu, absolwent Politechniki Śląskiej który zamiast pisać o tym co zrobić by sprzęt rowerowy był lepszy, co robił przez ostatnie lata, postanowił sam się za to zabrać. Pasjonat nowych technologii i materiałów. 

Powiązane posty


komentarze

Powiązane treści

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl