​Całkowicie nowy Voltage eRIDE z silnikiem 50 Nm i wagą poniżej 18 kg

Przedstawiamy ZUPEŁNIE NOWY SCOTT Voltage, lekki elektryczny trailowy rower, opracowany aby zabrać Cię w miejsca, o których wcześniej mogłeś tylko pomarzyć. Poznaj TERAZ i zobacz światło! Wyobraź sobie, co uważasz za idealny rower trailowy, a następnie cofnij się. Voltage eRIDE został zaprojektowany dla istniejących entuzjastów MTB, którzy pragną zwinnego, lekkiego i niesamowicie sprawnego roweru trailowego, z dodatkiem kompaktowego i cichego silnika, który zabierze Cię dalej niż kiedykolwiek wcześniej. Zupełnie nowy Voltage pokonuje szlak za szlakiem... za szlakiem.

Elegancka, innowacyjna rama z włókna węglowego Voltage mieści w sobie najnowocześniejszą technologię, oferując 155 mm wymarzonego wsparcia i słynny system napędowy TQ-HPR50, zapewniający ciche i naturalne wspomaganie w lekkim i wydajnym pakiecie.

Jesteś pod wrażeniem? Cóż, to dopiero początek. Czytaj dalej, aby odkryć nowego Voltage i jego technologie poniżej.

TECHNOLOGIA ZINTEGROWANEGO ZAWIESZENIA

Nasza technologia zintegrowanego zawieszenia pozwala nam zoptymalizować osiągi zawieszenia roweru poprzez projektowanie ram z niższym środkiem ciężkości, co skutkuje lepszym prowadzeniem i bardziej stabilną, budzącą zaufanie jazdą. Pozwala to na sztywniejszą konstrukcję w okolicy silnika, redukując niepotrzebne ruchy w kierunku poprzecznym do kierunku pracy  amortyzatora. Nie trzeba dodawać, że amortyzator jest również chroniony przed zanieczyszczeniami i warunkami atmosferycznymi - dwoma głównymi wrogami, jeśli chodzi o wydajność amortyzatora.

WARIANTY AMORTYZATORÓW

We wszystkich modelach Voltage, z wyjątkiem jednego, znajdziesz całkowicie nowy, ultraczuły tylny amortyzator FOX NUDE 6T, z aktywowanymi manetką trybami jazdy TwinLoc, które pozwalają rowerzyście szybko dostosować charakterystykę zawieszenia do nadchodzącego szlaku.Wyjątkiem jest model Voltage 900 Tuned, który jest wyposażony w agresywny amortyzator FOX Float X NUDE z piggyback. Ten model, wraz z FOX Factory 36 Grip 2, jest przeznaczony dla rowerzystów, którzy lubią optymalizować dostrojenie zawieszenia do każdej jazdy. Jest to dodatkowo wzmocnione przez system zdalnego sterowania zawieszeniem TracLoc, tworząc ultra-zdolną, agresywną platformę Trail.

DESIGN ŁĄCZNIKA

Górny łącznik zawieszenia Voltage składa się ze sztywnego i lekkiego jednoczęściowego elementu wewnętrznego, który jest skręcony z zewnętrznym linkiem zawieszenia. Łożyskowany przedłużacz amortyzatora łączy wewnętrzny link z mocowaniem amortyzatora, idealnie pozycjonując damper, aby zapewnić miejsce na silnik, jednocześnie osiągając 155 mm wymarzonego wsparcia.

DOSTĘP DO AMORTYZATORA

Pokrywa dolnej rury, która jest dostępna we wszystkich modelach Voltage, jest bardzo łatwa do demontażu, wystarczy ćwierć obrotu pokrętła, aby zdjąć pokrywę. Duży otwór znacznie ułatwia regulację i pompowanie amortyzatora. Dodatkowo, demontaż dampera to bułka z masłem. Otwór w rurze podsiodłowej po stronie napędu zapewnia bezpośredni dostęp do śruby amortyzatora.

KONSTUKCJA RAMY

Zastosowaliśmy naszą zasadę strefy sztywności i lekkości w konstrukcji karbonowej HMF Voltage. Dzięki strategicznemu wzmocnieniu niektórych obszarów w strefie sztywności, możemy naprawdę zmaksymalizować oszczędność masy w innych miejscach.

TQ-HPR50

Silnik TQ-HPR50 zapewnia maksymalny moment obrotowy 50 Nm i jest zasilany przez wewnętrzny akumulator 360 Wh umieszczony w dolnej rurze. Minimalistyczny wyświetlacz na górnej rurze można dostosować parametry, które chcesz zobaczyć najbardziej, a połączenie Bluetooth ze smartfonem umożliwia dostrojenie charakterystyki silnika do własnych preferencji. Wybierasz się na wyjątkowo długą przejażdżkę? Koszyk na bidon można szybko wymienić na opcjonalny Range Extender 160 Wh, zapewniając jeszcze większy zasięg podczas bardziej ambitnych dni na szlakach.

DETALE

Konstrukcja ramy Voltage pozwoliła nam również skok sztyc, zapewniając miejsce na sztyce 140mm w rozmiarze S, 180mm w rozmiarze M i L oraz 210mm w rozmiarze XL.Ustawianie ugięcia i sprawdzanie wykorzystania skoku jest w Voltage łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Zewnętrzny wskaźnik na łączniku pozwala użytkownikowi łatwo ustawić SAG i określić, ile skoku używasz.

Rower jest również wyposażony w sprytną osłonę tylnego trójkąta, która chroni rower i zapewnia cichą jazdę. Nasze narzędzie do tylnej osi od lat jest podstawą w naszych rowerach, a teraz jest lepsze niż kiedykolwiek. Zawiera klucz Torx t25, t30 oraz imbus 6mm w jednym. Dzięki tym trzem opcjom można wyregulować prawie wszystkie elementy w rowerze.

LINIA VOLTAGE 

Voltage będzie dostępny w 6 różnych modelach, z których wszystkie korzystają z kompletnej konstrukcji z włókna węglowego HMF i tych samych korzyści technologicznych, niezależnie od wybranego poziomu specyfikacji.Odkryj pełną kolekcję Voltage 2024 na naszej stronie internetowej. Wszystkie specyfikacje i ceny są tymczasowe i mogą się różnić w zależności od waluty. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z lokalnym przedstawicielem SCOTT. Kolekcja 2024 Voltage będzie dostępna u lokalnych dealerów SCOTT od wiosny / lata 2024.

Voltage 900 Tuned

Contessa Voltage 900 (po lewej), Contessa Voltage 910 (po prawej)

Voltage 910 (po lewej), Voltage 920 (po prawej)


o autorze

Paweł Waloszczyk

Twórca portalu, absolwent Politechniki Śląskiej który zamiast pisać o tym co zrobić by sprzęt rowerowy był lepszy, co robił przez ostatnie lata, postanowił sam się za to zabrać. Pasjonat nowych technologii i materiałów. 

Powiązane posty


komentarze

Powiązane treści

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl