​Fezzari zmienia nazwę na Ari i wypuszcza Nebo Peak eMTB z maksymalną mocą 450 W i 140 mm skoku z tyłu

Nowy elektryczny rower górski SL z układem napędowym Fazua i akumulatorem 430 Wh

Fezzari zmienia nazwę na Ari i wypuszcza Nebo Peak eMTB z maksymalną mocą 450 W i 140 mm skoku z tyłu. Nowy elektryczny rower górski SL z układem napędowym Fazua i akumulatorem 430 Wh. Nowy elektryczny rower górski ma 140 mm skoku tylnego zawieszenia, a przód jest wspierany przez widelec 150 mm.

Firma Fezzari Bikes, rozpoczęła działalność w 2005 roku. Nowa nazwa ma większe znaczenie globalne i jest powszechnie łatwa do wymówienia, co nie zawsze udawało się oryginałowi.

"Ari jest i nadal będzie zbudowane na DNA Fezzari i nadal będzie to widoczne w każdym szczególe, aż po nazwę" - powiedział Chris Washburn, dyrektor generalny i założyciel nowej nazwy Ari Bicycles. "Nasz model biznesowy koncentruje się na dostarczaniu indywidualnie dopasowanych rowerów, najwyższej jakości i oszczędności dla każdego rowerzysty dzięki naszemu bezpośredniemu podejściu do konsumenta i będziemy to kontynuować pod nazwą Ari". 

Oryginalna nazwa miała przywoływać poczucie stylu i stylu, jak Ferrari. Ale poza tym nie miała żadnego prawdziwego znaczenia. Ari oznacza jednak "istnieć lub być" i ma pozytywne znaczenie na całym świecie. Doskonale pasuje to również do podstawowego etosu ich zespołu "Be in the Moment".

W momencie premiery dostępne będą trzy opcje konfiguracji, z gamą zaczynającą się od 5 999 USD za Nebo Peak Comp i średniej klasy modelem Nebo Peak Elite w cenie 6 999 USD. Najwyższej klasy Nebo Peak Pro będzie kosztował 7 999 USD, a Ari daje możliwość zmiany komponentów w rowerach przed wysyłką. Rower będzie również dostępny jako opcja frameset w późniejszym terminie.

Nebo Peak wykorzystuje ramę wykonaną w całości z włókna węglowego, z akumulatorem 430 Wh zintegrowanym z dolną rurą. Elektryczny silnik rowerowy Fazua Ride 60, który podobno waży 1.96 kg, znajduje się w obszarze suportu, zapewniając rowerowi moment obrotowy 60 Nm i maksymalną moc 450 W. Ari twierdzi, że extender zasięgu będzie dostępny dla Nebo Peak późnym latem dla tych, którzy chcą wybrać się na dłuższe przejażdżki.

Z tyłu zastosowano zawieszenie Tetra-Link, składające się z łącznika Horst-link z wahaczem na górnej rurze. Ari wyposażył ramę w zawieszenie GA-Link z regulacją geometrii, dzięki czemu rower może być wyposażony w tylne koło mullet 29 cali lub 27,5 cala. Regulacja geometrii umożliwia również zmianę kąta główki ramy i długości tylnego trójkąta.

Ari twierdzi, że udało mu się zmniejszyć wysokość przekroku o dwa cale w porównaniu do innych rowerów z pełnym zawieszeniem, umożliwiając korzystanie z dłuższych sztyc, aby zsunąć siodełko z drogi podczas zjazdów. Domowi mechanicy docenią prowadzenie kabli w dolnej rurze Nebo Peak, które ułatwi wymianę łożysk i kabli w porównaniu do w pełni zintegrowanych konstrukcji.

Specyfikacja i ceny

Ari Nebo Peak Comp

Widelec: DVO D1 Diamond 36, 150mm

Damper: DVO Topaz 3
Napęd: Shimano SLX
Hamulce: TRP Slate EVO
Koła: DT Swiss M 1900
Cena: $5,999

Ari Nebo Peak Elite 

Widelec: RockShox Lyrik Select , 150mm
Damper: RockShox Super Deluxe Select 
Napęd: SRAM GX Transmission 
Hamulce: TRP Trail EVO
Koła: DT Swiss M 1900
Cena: $6,999

Ari Nebo Peak Pro 

Widelec: RockShox Lyrik Ultimate, 150mm
Damper: RockShox Super Deluxe Ultimate
Napęd: SRAM XO Transmission 
Hamulce: SRAM Maven Silver
Koła: DT Swiss XM 1700
Cena: $7,999


o autorze

Paweł Waloszczyk

Twórca portalu, absolwent Politechniki Śląskiej który zamiast pisać o tym co zrobić by sprzęt rowerowy był lepszy, co robił przez ostatnie lata, postanowił sam się za to zabrać. Pasjonat nowych technologii i materiałów. 

Powiązane posty


komentarze

Powiązane treści

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl