​FESTKA dołącza do ROUVY w AR i wychodzi z limitowaną edycją Spectre

FESTKA, czeski producent butikowych ram rowerowych z włókna węglowego z siedzibą w Pradze, ogłasza partnerstwo z ROUVY - aplikacją do kolarstwa stacjonarnego, która robi ogromne postępy w kierunku uczynienia treningu w pomieszczeniach jak najbardziej zbliżonym do jazdy na świeżym powietrzu przy użyciu filmowanych, a nie generowanych komputerowo środowisk. 

Najnowszym dodatkiem do gamy opcji dostępnych w ROUVY jest możliwość wyboru rowerów i zestawów dla swojego awatara i właśnie w tym miejscu wkraczamy my. ROUVY uprzejmie zaprosiło nas do dostarczenia roweru dla ich wirtualnej floty na tegoroczny wyścig La Vuelta a España, którego są oficjalnym wirtualnym partnerem. 

Warto wspomnieć, że FESTKA złożyła hołd Vuelcie w 2019 roku, projektując rower inspirowany twórczością hiszpańskiego mistrza Pabla Picassa. Malowanie wykorzystuje kubistyczne wzory w mocnej mieszance czerwieni, pomarańczy i żółci - kolorów, które ludzie kojarzą z krajem i wyścigiem.

"Jazda na trenażerze nigdy nie była tak przyjemna. Uznane innowacyjne podejście ROUVY i dbałość o szczegóły praktycznie zmniejszają różnicę między treningiem w pomieszczeniu a jazdą na zewnątrz, przenosząc ten pierwszy na inny poziom. Szansa na przetestowanie wyjątkowego roweru w środowisku rozszerzonej rzeczywistości ROUVY to okazja, którą szkoda byłoby przegapić" - mówi Michael Moureček, współzałożyciel Festki.

W ramach umowy FESTKA z ROUVY, rowerzyści mogą odebrać rower z wirtualnej szopy i przejechać dowolną część wirtualnej trasy tegorocznej Vuelty. A po Vuelcie jest życie, ponieważ rower pozostanie dostępny do jazdy na wszystkich trasach ROUVY w zamian za wirtualne monety kolarzy. 

"Jesteśmy pewni, że będzie to dobra zabawa, nawet bez zazdrosnych spojrzeń, na które można liczyć za każdym razem, gdy pojawiasz się na wyścigu lub przejażdżce grupowej na FESTKA. Schemat projektowania jest oszałamiający i mamy nadzieję, że rowerzyści zakochają się w nowym wyglądzie Spectre i schemacie projektowania Vuelta" - mówi kierownik marketingu marki Jakub Víšek.

Jak można się spodziewać po marce FESTKA, praski producent wysokiej klasy rowerów customowych nie zadowoli się jedynie wirtualną maszyną. Projekt jest dostępny jako limitowana edycja FESTKA Spectre Vuelta. Podstawowym pakietem jest frameset w cenie 8 410 EUR. Pełne wersje są dostępne na życzenie. Edycja jest dostępna przez nieokreślony jeszcze czas.

Włączenie roweru do aplikacji jest najnowszym z serii wspólnych działań FESTKA i ROUVY. Ponadto FESTKA pojawia się w najnowszej reklamie telewizyjnej ROUVY, ponieważ marka stara się zwiększyć bazę użytkowników i przenieść rzeczywistość jazdy na świeżym powietrzu do domów rowerzystów.

"Jestem podekscytowany partnerstwem z Festką, prawdziwym pionierem w dziedzinie niestandardowych rowerów premium. Ta współpraca łączy zaawansowane wirtualne wrażenia rowerowe ROUVY i wyjątkowe rzemiosło Festka. To wyjątkowy moment, w którym spotykają się technologia i kunszt" - mówi Petr Samek, CEO ROUVY.

o autorze

Paweł Waloszczyk

Twórca portalu, absolwent Politechniki Śląskiej który zamiast pisać o tym co zrobić by sprzęt rowerowy był lepszy, co robił przez ostatnie lata, postanowił sam się za to zabrać. Pasjonat nowych technologii i materiałów. 

Powiązane posty


komentarze

Powiązane treści

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl