​Nowy VYRON MDS-V3 szybszy i jeszcze bardziej intuicyjny!

VYRON MDS-V3 to nowa odsłona bezprzewodowej, regulowanej sztycy Magury. W stosunku do poprzedniej wersji zmieniono niemal wszystko.

SZYBCIEJ, MĄDRZEJ, MOCNIEJ.

Nowa MAGURA VYRON została zaprojektowana z myślą o jednym - maksymalnej radości z jazdy. Jeśli siodełko jest za wysoko, tracisz kontrolę, jeśli za nisko, nie masz odpowiedniej siły nacisku na pedały, aby pokonać podjazdy. Trzecia generacja VYRON pozwala intuicyjnie dostosować wysokość siodełka do trasy, którą jedziesz. Błyskawicznie. Dla nieskończonej zabawy. Montaż jest równie prosty jak użytkowanie: włóż sztycę, zamontuj siodełko i gotowe!

WETKNIJ, WŁĄCZ, JEDŹ.

Wykreśl warsztat z mapy szlaków. Nowa sztyca VYRON nie ma kłopotliwych przewodów i jest urządzeniem nie wymagającym odpowietrzania. Wystarczy włożyć ją do ramy, zamontować siodło i już. Oszczędzaj czas i pieniądze, unikając warsztatu i wyruszając na szlaki - tam, gdzie jest Twoje miejsce.

NACIŚNIJ I BĄDŹ POD WRAŻENIEM.

Najnowsza technologia Bluetooth zapewnia wolną od opóźnień komunikację między pilotem a sztycą oraz intuicyjną logikę obsługi. Wystarczy jedno naciśnięcie przycisku, aby zdecydować, jak daleko ustawić sztycę.

SZYBSZY CZAS REAKCJI. WIĘKSZA NIEZAWODNOŚĆ.

Liczy się szybkość! Przeprojektowany system hydrauliczny i siłownik o większej prędkości zapewniają lepszy przepływ oleju między komorami hydraulicznymi. W rezultacie sztyca reaguje błyskawicznie na zmianę pozycji.

JAK KACZKA DO WODY.

Błoto i brud to nie tylko nawierzchnia drogi. To kolejny sposób, aby sztyca VYRON udowodniła swoją wartość. Stopień ochrony IP67* oznacza, że może ona wytrzymać krótkie okresy zanurzenia w wodzie i jest gotowa nawet na najtrudniejsze dni na szlaku.

NIESKOŃCZONA ENERGIA.

Nowy VYRON jest bezkompromisowo bezobsługowy. Aby chronić elektronikę przed wodą i kurzem, wspornik siodła nie posiada portu ładowania, ale zamiast tego ma baterię, która znajduje się za szczelną pokrywą. Wymienną baterię litową CR2 można znaleźć w każdym sklepie z elektroniką i zasila VYRON przez okres do jednego roku. Proste. Doskonałe.

WYDAJNOŚĆ TKWI W SZCZEGÓŁACH.

Znajdź odpowiednią długość dla każdej sytuacji. VYRON jest dostępny w dwóch średnicach i czterech wariantach skoku. Zmień podstawę rury ślizgowej, aby łatwo dostosować skok VYRON z 175 mm do 150 mm i z 125 mm do 100 mm. Pozwala to zaoszczędzić pieniądze, zwiększa elastyczność i zapewnia szybki i łatwy montaż VYRONa na innych rowerach.

NAJPIERW KCIUKI, POTEM KCIUKI W GÓRĘ.

Manetka VYRON może być ergonomicznie umieszczona na spodzie kierownicy, tak jak dźwignia zmiany biegów po prawej stronie. Jest łatwo dostępna za pomocą kciuka i można ją zamontować bezpośrednio na dźwigni hamulcowej za pomocą zacisku MAGURA Shiftmix 3. 

NAJLEPSZA POZYCJA W SIODLE: TWOJA.

Dzięki 0 mm offsetu nowa sztyca VYRON zapewnia optymalną pozycję siodła dla większości ram. Jest idealna dla każdego, kto nie jest taki jak wszyscy.

Sugerowana cena detaliczna wynosić będzie 2799,99zł, a w sprzedaży pojawi się na początku grudnia 2022.
Dystrybutorem w Polsce jest New Challenge s.c. www.magura.pl

Wywiad z menedżerem produktu Fabianem Wursterem

Co oznacza VYRON MDS-V3?

MDS to skrót od MAGURA Dropper Seatpost, a V3 to trzecia wersja. Kiedy został wydany w 2016 roku, był pierwszym na rynku zdalnie sterowanym elektronicznym wspornikiem siodła Vario i od tego czasu otrzymał kilka nagród.

Czym VYRON różni się od swojego poprzednika?

Pod każdym względem. VYRON zaczynał na czystej kartce papieru, a teraz może pochwalić się zupełnie nowym systemem wewnętrznym, nową elektroniką i niezwykle ergonomiczną manetką. Przede wszystkim, przeszliśmy z technologii zdalnego sterowania ANT+ na szybki Bluetooth, dzięki czemu obsługa jest jeszcze bardziej intuicyjna niż kiedykolwiek. Twój kciuk, a nie siłownik, decyduje o tym, jak daleko ustawisz wspornik siodła - aż do 175 mm.

Jak VYRON łączy elektronikę z wyjątkową trwałością?

Woda i brud to wrogowie każdej elektroniki. Aby zabezpieczyć główkę sztycy przed brudem i wodą, nowy VYRON nie ma portu ładowania. Zamiast tego polega na baterii z uszczelnioną pokrywą, która jest przykręcana.

Dla kogo przeznaczony jest VYRON?

Dla każdego. Od Cross Country po Enduro. Jest dostępny w wariantach o skoku 100 mm, 125 mm, 150 mm i 175 mm oraz średnicach 30,9 mm i 31,6 mm. Oznacza to, że wspornik siodła VYRON jest właściwym wyborem dla szerokiego zakresu rozmiarów ram.

"Głównym zadaniem naszego zespołu produktowego jest znalezienie sposobów na ulepszenie świetnych produktów. Najtrudniejsze jest udoskonalanie już skomplikowanej technologii przy jednoczesnym zwiększeniu przyjazności dla użytkownika. Nowy VYRON jest materializacją naszej wizji i ambicji: jest łatwy w montażu, intuicyjny i wydajny. Sztyce uruchamiane za pomocą linki nie mają nic wspólnego z szybkością nowego VYRONa. Zalety połączenia bezprzewodowego są w zasięgu ręki. Zawsze z niecierpliwością czekam na możliwość wyprowadzenia naszego nowego VYRONa na szlaki!".

Fabian Wurster, menedżer produktu


o autorze

Paweł Waloszczyk

Twórca portalu, absolwent Politechniki Śląskiej który zamiast pisać o tym co zrobić by sprzęt rowerowy był lepszy, co robił przez ostatnie lata, postanowił sam się za to zabrać. Pasjonat nowych technologii i materiałów. 

Powiązane posty


komentarze

Powiązane treści

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl