Wprowadzenie Shimano Cues DI2 Dla platform e-bike

Wychodząc naprzeciw coraz większemu zapotrzebowaniu na rowery miejskie, Shimano stworzyło niezawodną i trwałą grupę dla tych, którzy używają swojego roweru codziennie dojeżdżając do pracy. SHIMANO CUES ma być wyznacznikiem wszechstronności i trwałości w całej gamie rowerów i jest dostępna w nowym napędzie elektrycznym LINKGLIDE. Nowy napęd SHIMANO CUES Di2 przeznaczony jest do rowerów elektrycznych i zintegrowany z całkowicie nową platformą EP6 i zaktualizowaną EP801. Systemy SHIMANO CUES Di2 i SHIMANO EP odblokowują razem technologie FREE SHIFT i AUTO SHIFT Z MANUALNYM OVERRIDE, które zapewniają płynniejszą i pewniejszą jazdę. Wszystko to dzięki inteligentnej kontroli hamowania. Za bezpieczeństwo odpowiada system przeciwblokujący SHIMANO ABS - zapewnia płynniejszą i bardziej stałą siłę hamowania. System ten pomaga rowerzystom rekreacyjnym, dojeżdżającym do pracy i osobom przewożącym ciężki ładunek utrzymać niezbędną kontrolę.

Dla wszystkich, którzy pragną czerpać radość z jazdy lub chcą bezpiecznie dotrzeć do pracy, 

SHIMANO CUES Di2 oferuje obecnie najwyższej jakości technologię zmiany przełożeń Di2 oraz długotrwałą, płynną zmianę przełożeń LINKGLIDE do najwyższej klasy napędów rowerów elektrycznych. Jest to grupa osprzętu o szerokim zastosowaniu. SHIMANO CUES Di2 integruje zaawansowaną elektroniczną zmianę przełożeń Di2 z technologią systemu e-Bike firmy SHIMANO, umożliwiając nowy, rewolucyjny tryb automatycznej zmiany przełożeń, AUTOMATYCZNE ZMIANY BIEGÓW Z RĘCZNYM STEROWANIEM, a także niespotykaną wcześniej możliwość zmiany przełożeń bez pedałowania - Tryb DARMOWEJ ZMIANY. Dzięki scentralizowanemu źródłu zasilania akumulatora elektrycznego SHIMANO i zintegrowanym inteligentnym systemom, SHIMANO CUES Di2 zapewnia płynną, szybką i zdecydowaną zmianę przełożeń, zapewniając niezmiennie wygodną kadencję. Dzięki systemowi inteligentnych komponentów do rowerów elektrycznych SHIMANO wielu ludzi odkryje przemieszczanie się rowerem na nowo. System SHIMANO CUES Di2 potrafi „przejąć kontrolę” podczas ruszania spod świateł, automatycznie znajdując optymalny bieg. 

Tak wygląda XXI wiek według Shimano. 

RD-U6070

11-biegowyLINKGLIDE 
Maksymalna dolna zębatka:: 50T
Średnia długość wózka

RD-U6050

10-biegowy LINKGLIDE 
Maksymalna dolna zębatka: 43T
Średnia długość wózka 

Cechy: 

Precyzyjna elektroniczna zmiana przełożeń Di2
Trwałe i płynnie działające 10-biegowe układy napędowe LINKGLIDE
Włącza zupełnie nowy AUTO SHIFT SHIMANO Z RĘCZNYM OVERRIDE i trybami FREE SHIFT 

Tryby zmiany biegów CUES Di2: 

AUTOMATYCZNA ZMIANA Z RĘCZNYM STEROWANIEM 
Zaawansowana automatyczna zmiana przełożeń SHIMANO podczas pedałowania 

Łatwa zmiana

Unikalna technologia zmiany przełożeń SHIMANO umożliwiająca rowerzystom zmianę biegów bez pedałowania
Dostępne zarówno ręczne, jak i automatyczne
Pełna ręczna elektroniczna zmiana biegów 

Zgodność: 

Jednostki napędowe SHIMANO EP600 i EP801 

SHIMANO ABS 

Zachowaj większą kontrolę w każdych warunkach dzięki nowemu układowi przeciwblokującemu SHIMANO — zasilanemu przez Blubrake w połączeniu z hamulcami SHIMANO. Dzięki czujnikowi prędkości koła przy przednim hamulcu oraz czujnikowi ruchu wbudowanemu w elektroniczną jednostkę sterującą system SHIMANO ABS zapewnia kontrolowaną i bardziej płynną siłę hamowania.
Koniec z niechcianymi poślizgami, unoszeniem tylnych kół lub wstrząsami podczas szybkiego zatrzymywania. Zamiast tego doświadczysz płynniejszego, bardziej spójnego hamowania, idealnego dla rowerów cargo z ciężkimi ładunkami, codziennie dojeżdżających do pracy i rekreacyjnych rowerzystów szukających dodatkowej kontroli na rowerze.


o autorze

Paweł Waloszczyk

Twórca portalu, absolwent Politechniki Śląskiej który zamiast pisać o tym co zrobić by sprzęt rowerowy był lepszy, co robił przez ostatnie lata, postanowił sam się za to zabrać. Pasjonat nowych technologii i materiałów. 

Powiązane posty


komentarze

Powiązane treści

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl