​Geosmina się rozwija. Przegląd nowości na 2022

Marka wciąż ewoluuje i pomimo trudnych czasów w których żyjemy, firma ta stała się wzorcową marką na całym świecie, zwiększając liczbę pozycji w swoim katalogu. Ta hiszpańska marka zdobyła zaufanie nawet najbardziej wymagających użytkowników z ponad 25 krajów. Dzięki lojalnym zwolennikom i uwzględnianiu ich opinii, Geosmina zdołała znacznie się rozwinąć. Od kolarza ultra- dystansowego do okazjonalnego rowerzysty, od weekendowej przejażdżki do wyprawy życia.

Przez lata tworzyliśmy nowe produkty, tym samym poszerzając zakres możliwości i zastosowań. Nowa kolekcja produktów ewoluowała dzięki zastosowaniu nowych i lepszych materiałów, co pozwoliło marce zaoferować produkt o lepszej jakości i ergonomii, a przede wszystkim o zwiększonej trwałości i odporności, dzięki czemu zarówno początkujący rowerzysta, jak i długodystansowiec mogą korzystać z bardziej konkretnego, technicznego i wytrzymałego sprzętu. Skoro mowa o materiałach: Nylon 210D został zastąpiony przez Nylon 600D, co znacznie zwiększyło wytrzymałość toreb, przy minimalnym spadku lekkości. Zmiana wagi jest jednak nieistotna, a korzyści wynikające ze znacznie większej trwałości przeważają nad wadami w postaci niezauważalnie większej wagi. Ponadto fakt, że tkanina ta jest wolna od PVC sprawia, że wszystkie torby tej marki nadają się w 100% do recyklingu. Można je więc wyrzucać do dowolnego kosza na śmieci, gdy już spełnią swój długi żywot. Dodatkowym celem Geosminy na rok 2022 było uczynienie wszystkich toreb całkowicie szczelnymi oraz wodoodpornymi. Dzięki nowym tkaninom i nowej bezszwowej konstrukcji, nowe produkty spełniają te wymagania. Technicznie rzecz biorąc, właściwości te uzyskano dzięki obróbce naszego nylonu, który otrzymał zewnętrzną powłokę PU (poliuretan) odpychającą wodę oraz wewnętrzny laminat TPU (termoplastyczny poliuretan), który sprawia, że tkanina jest całkowicie wodoodporna. Dzięki połączeniu Nylonu 600D i technologii zgrzewania wysoką częstotliwością, torby nie posiadają żadnych szwów. Stanowi to dodatkową ochronę przed wodą oraz kurzem. Wodoodporne zamki błyskawiczne YKK dopełniają technicznie całość, pozwalając zaoferować wysoce niezawodny produkt, który zawsze zapewnia ładunkowi pełną ochronę.

Co nowego?

Nowy katalog z nowymi pozycjami. Wszystkie torby Geosmina są w 100% projektowane przez zespół projektantów marki. W katalogu pojawiło się 11 nowych produktów. Poniżej przedstawiamy najważniejsze z nich:

TORBY SIODŁOWE 

SADDLE POCKET BAG: Ta praktyczna i użyteczna torba została przeprojektowana dzięki rzepom, które teraz można mocniej zapiąć i które pasują do większej liczby siodełek dostępnych na rynku. Ta niewielka torba o pojemności 0,6 litra jest idealna na minimalistyczne przejażdżki, podczas których zabierasz ze sobą tylko jedno narzędzie, jeden aparat fotograficzny i kilka nabojów sprężonego powietrza. Wszystko oczywiście doskonale zabezpieczone.

SEAT BAG: modele 10 i 15-litrowe zostały całkowicie przeprojektowane.
Jedną z nowych cech wartych podkreślenia są nowe punkty mocowania rzepów, które teraz zostały całkowicie wzmocnione włóknem Hypalon i posiadają większą średnicę. Nowe modele zostały przeprojektowane tak, aby charakteryzowały się większą odpornością i trwałością.

TORBY NA KIEROWNICĘ 

SMALL HANDLEBAR BAG: Nowy model o pojemności 3,5 litra, idealny na krótkie przejażdżki lub jako dodatek do toreb na kierownicę o większej pojemności. Bardzo praktyczna jako torba GRAVEL/ROAD lub jako produkt do codziennego użytku na rowerze miejskim. Torba posiada takie szczegóły, jak wyjmowana kieszeń wewnętrzna czy elastyczna siatka z przodu. 

STEM POUCH BAG: Torba na kierownicę, o wystarczającej pojemności na butelki z wodą lub inne przedmioty, do których potrzebujesz łatwego dostępu, takie jak batony energetyczne, suszone owoce itp. Torba jest wyposażona w praktyczną kieszeń zewnętrzną w postaci elastycznej siatki. 

HANDLEBAR BAG: Nowa zwijana torba na kierownicę o pojemności 10 litrów, wzmocniona Hypalonem w miejscu mocowania. Hypalon to termoplastyczny materiał o wyjątkowej lekkości i trwałości. Z drugiej strony, cały tylny panel również jest wykonany z tego materiału, dzięki czemu torba jest bardzo wytrzymała. Przednia elastyczna siatka umożliwia przenoszenie niektórych elementów odzieży lub przedmiotów poza torbą, w zasięgu ręki. 

HARNESS ROLL BAG: Nowy produkt z 2022 roku. Uprząż z tworzywa termoplastycznego jest elastyczna, ale wystarczająco mocna i sztywna. Mocuje się ją do kierownicy za pomocą pasków i wyjmowanych podkładek z pianki o wysokiej gęstości. Uprząż ta umożliwia przewożenie różnych przedmiotów, takich jak maty, śpiwory lub innych tego typu a także torby, takie jak nasza 15-litrowa wykonana z Nylonu 420D TPU,. Ten typ torby jest idealny do prostych lub gravelowych kierownic. Aby jednak w pełni wykorzystać jej możliwości, kierownica powinna być dłuższa niż 44/46 cm. SEAT BAG: modele 10 i 15-litrowe zostały całkowicie przeprojektowane. Jedną z nowych cech wartych podkreślenia są nowe punkty mocowania rzepów, które teraz zostały całkowicie wzmocnione włóknem Hypalon i posiadają większą średnicę. Nowe modele zostały przeprojektowane tak, aby charakteryzowały się większą odpornością i trwałością.

TORBY RAMOWE 

TOP TUBE: Jest to prawdopodobnie jedna z najczęściej używanych toreb ze względu na swoją wszechstronność. Pasuje do wszystkich typów rowerów, od szosowych po enduro i gravelowych. Dwa rozmiary 0,6 i 1 litra pozostały niezmienione, ale zarówno kształt, jak i szczegóły zostały całkowicie przeprojektowane, aby ułatwić montaż, poprawić ergonomię podczas pedałowania w pozycji stojącej i zwiększyć ogólną wydajność. Nowością jest m.in. przedni otwór na kabel oraz kompletny system mocowania, w którym zastosowano wzmocnione i udoskonalone paski z rzepami. Kolejną nowością jest nowy model typu bolt-on, który oferuje możliwość przymocowania torby do ramy za pomocą śrub. Jest to jedna z funkcji, którą najbardziej docenią użytkownicy posiadający specyficzne ramy mające gwinty. 

FRAME BAG: Torby na ramę zostały przywrócone do życia. W przypadku tej kolekcji zespół projektantów marki zaczął od podstaw. Zachowano trzy rozmiary: mały, średni i duży, ale teraz dostępne są również dwa modele. Marka oznaczyła te modele jako przeznaczone do jazdy GRAVEL/ROAD lub MTB. Model GRAVEL/ROAD jest przeznaczony raczej do ram z dłuższymi rurami przednimi i mniej nachylonymi, takich jak w rowerach szosowych, a model MTB jest przeznaczony do ram z bardziej nachylonymi i krótszymi rurami przednimi. Nie oznacza to jednak, że nadają się one wyłącznie do rowerów, na które wskazuje ich nazwa. W zależności od geometrii i rozmiaru roweru, oba modele mogą być kompatybilne z każdym typem roweru. Dzięki zastosowaniu zgrzewania wysoką częstotliwością nie ma szwów, co sprawia, że torby są w pełni wodoodporne, a mokre przedmioty wewnątrz to już przeszłość. Boki toreb są wzmocnione cienką warstwą pianki, a po każdej stronie znajduje się kieszeń z wewnętrznymi przegródkami oraz 2 zestawy w pełni odpinanych pasków na rzepy, wzmocnionych materiałem Hypalon. To tylko niektóre z głównych usprawnień.

TORBA NA WIDELEC 

CARGO CAGE BAG: W nowej kolekcji zachowano odświeżoną i przeprojektowaną podstawę ANYTHING CAGE (mocniejsze, szersze o 2 mm klamry ze stali nierdzewnej, przeniesione punkty przejścia taśmy i większa podstawa). Torba CARGO została powiększona o 1,5 litra do aż 5,5 litra pojemności. Ta znacznie bardziej uniwersalna torba może teraz pomieścić więcej przedmiotów, takich jak większe przybory kuchenne, kuchenki, namioty. W tej torbie można zabrać więcej, niż można sobie wyobrazić. Podstawa jest wzmocniona podwójną warstwą nylonu 820D (tego samego, który jest używany do produkcji nadmuchiwanych łodzi Zodiac), co sprawia, że jest trudna do przebicia, nawet przez metalowe przedmioty. Nowe umiejscowienie pasków umożliwia montaż i demontaż torby bez konieczności ich zdejmowania.

Pragniemy, aby użytkownicy mogli w pełni cieszyć się podróżą. 

Krótko mówiąc, nowa gama Geosmina składa się z 19 pozycji, tworzących nowy katalog 2022, który z pewnością zadowoli użytkowników z całego świata, umożliwiając im dalsze podróżowanie z pełną niezawodnością i ze wszystkim, czego potrzebują na pokładzie. Wszystko to, aby mogli w pełni cieszyć się podróżą i robić to, co lubią najbardziej.


o autorze

Paweł Waloszczyk

Twórca portalu, absolwent Politechniki Śląskiej który zamiast pisać o tym co zrobić by sprzęt rowerowy był lepszy, co robił przez ostatnie lata, postanowił sam się za to zabrać. Pasjonat nowych technologii i materiałów. 

Powiązane posty


komentarze

Powiązane treści

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl