​Muc-Off wypuszcza nowe zawory bezdętkowe z dużym otworem i bez rdzenia

Znana przede wszystkim z wszelkiego rodzaju chemii do doprowadzaniu roweru do nieskazitelnego stanu firma Muc-Off prezentuje nowe zawory Big Bore. Będą one  dostępne w trzech wersjach: Lite, Hybrid i Ludicrous. Jak czytamy na stronie firmy:

Zaprojektowany z precyzją w celu zapewnienia maksymalnego napompowania w prosty i wydajny sposób, ten zgłoszony do opatentowania zawór wyznacza nowy standard i jest punktem odniesienia w systemach opon o wysokim przepływie powietrza tubeless z rewolucyjną konstrukcją wewnętrzną "Straight through" zapewniającą maksymalny przepływ powietrza. 
Wyposażony w najnowocześniejszy, zintegrowany system zaworów kulowych, zawór zapewnia błyskawiczny przepływ powietrza, turbodoładowując proces napełniania szczeliwem. Pożegnaj się z kłopotami związanymi z tradycyjnymi zaworami tubeless , które zatykają się i wymagają usunięcia rdzenia zaworu w celu napełnienia szczeliwa i uzyskania wystarczającego przepływu powietrza podczas ustawiania tubeless .

Muc-Off twierdzi, że zawory te oferują wzrost przepływu powietrza nawet o 264% w porównaniu ze standardowym zaworem Presta. Zastosowanie rewolucyjnej bezrdzeniowej konstrukcji "straight through" jest powodem 264% wzrostu przepływu powietrza w porównaniu z tradycyjnym zaworem Presta.

Przepływ powietrza w zaworze Big Bore jest kontrolowany za pomocą zaworu kulowego sterowanego dźwignią, dzięki czemu nie dochodzi do zatykania. Oznacza to, że osadzenie stopki może być "turbodoładowane", a ciśnienie w oponach można regulować w locie.

Aby zapewnić maksymalny przepływ powietrza, zawory Ludricrous zostały zaprojektowane z myślą o zaworach schradera - zarówno w obręczy, jak i w pompce. Hybrid jest dokładni taki, jak brzmi - z zaworem presta na obręczy i zaworem schradera w pompce. To rozwiązanie może być swojego rodzaju game changerem dla tych z Was, którzy korzystacie z obręczy pod zawory presta i do ewentualnego dopompowania powietrza na stacji potrzebowaliście przejściówki. Teraz już nie będzie ona potrzebna. Wersja Lite wykorzystuje zawór presta zarówno na pompie, jak i na obręczy.

Cena detaliczna wersji Lite i Hybrid: 45 €, ale póki co na stronie widnieje informacja, że nie ma ich na magazynie. Wersji Ludicrous jeszcze na stronie sklepu Muc-Off nie znajdziecie. W przyszłości wszystkie będą dostępne w 6 kolorach i 4 długościach.

W skrócie. Co nowe zawory nam oferują?

  1. Kontrola ciśnienia w oponach: Obsługiwany dźwignią, bezrdzeniowy zawór kulowy
  2. Trwałość: Konstrukcja z aluminium lotniczego 7075 
  3. Bezproblemowość: Szybka i łatwa konfiguracja, konserwacja i pompowanie opon bezdętkowych 
  4. Uniwersalność: Pasuje do większości pompek przykręcanych/wciskanych

o autorze

Paweł Waloszczyk

Twórca portalu, absolwent Politechniki Śląskiej który zamiast pisać o tym co zrobić by sprzęt rowerowy był lepszy, co robił przez ostatnie lata, postanowił sam się za to zabrać. Pasjonat nowych technologii i materiałów. 

Powiązane posty


komentarze

Powiązane treści

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl