Race Face prezentuje nową korbę karbonową Era

Nowa Era dla Race Face. Korba Era zawiera zupełnie nowe technologie stworzone z myślą o zaspokojeniu potrzeb konsumentów na rynku Trail, AM i Enduro. A te nowe cechy są poparte naszą dożywotnią gwarancją. Zauważysz widoczne zmiany w korbie, takie jak ulepszony Q-Factor, płytka ochronna ze stali nierdzewnej, która utrzymuje korby w świeżym wyglądzie bez względu na to, z i do i ilu rowerów je przenosisz, podczas gdy zachowano wszechstronność CINCH - pozwalając na użycie różnych długości osi i zębatek DM, aby zaspokoić Twoje potrzeby w zakresie dopasowania. Wszystko to w niewielkim opakowaniu o wadze 483 g (korba 170 mm z zębatką DMW 32t, osią, osprzętem, osłonami i podkładkami pod pedały). Tyle notki prasowej.

Jakie są powody, dla których nie należy stosować korb karbonowych w rowerze górskim? Otarcia po piętach? Uszkodzenia spowodowane wypadkiem? Złamane wkładki do pedałów? Firma Race Face rozwiązuje wszystkie te problemy dzięki nowej karbonowej korbie Era.

Osłona pięty ze stali nierdzewnej 

Jedną z najbardziej widocznych zmian w nowej korbie Era jest dodanie płytki chroniącej korbę przed otarciami przez pięty wykonanej ze stali nierdzewnej. Otarcia pięt na ramionach korby są faktem dla wielu rowerzystów - nawet w przypadku aluminiowych ramion korby. Niektórzy próbują zapobiegać uszkodzeniom za pomocą naklejek ochronnych na ramiona korby, ale Race Face przenosi koncepcję ochrony do wyższego poziomu.

Podobnie jak w przypadku wielu ram karbonowych, ramiona korb Era posiadają zintegrowane płytki ze stali nierdzewnej, które chronią karbon - nie ma potrzeby stosowania dodatkowych naklejek. Płytki te powinny być prawdopodobnie bardziej wytrzymałe niż większość materiałów, zapewniając kompleksową ochronę.

Mocniejsze wkłady pedałów 

Otarcia dokonane przez pięty to jedno, ale wyłamanie wkładu pedału z karbonowej korby to już zupełnie inna historia. W celu uczynienia Ery "najmocniejszą, najsztywniejszą i najbardziej wytrzymałą korbą karbonową w historii", Race Face przeprojektował wkłady pedałów i połączył je bezpośrednio z warstwą karbonu. Dodatkową ochronę zapewnia nowa osłona, którą nasuwa się na koniec korby. Dzięki temu ERA jest najmocniejszą, najsztywniejszą i najbardziej wytrzymałą korbą karbonową, jaką kiedykolwiek stworzyła firma Race Face. Jedna z najlżejszych w swojej klasie, Era przetrwa Twój rower, pozostając wolną od otarć i wyglądając jak nowa. Powiedzmy prawie jak nowa. 

Osłony są dostępne w 8 kolorach, podczas gdy ramiona korby są oferowane w 7 różnych opcjach kolorystycznych, które można mieszać i dopasowywać do siebie.

Ramiona korby są oferowane w 165, 170 i 175mm długości i 176mm Q-factor, gdy używany z 136mm osią.

Wszechstronność CINCH 

Jedną z najlepszych cech korb Race Face zawsze była wszechstronność systemu CINCH. Wybierz ramię korby, oś i zębatkę. I nadal masz możliwość zmiany tego wszystkiego w przyszłości. Dzięki zastosowaniu tego samego mocowania ramienia korby i zębatki, co w poprzednich korbach CINCH, nowe korby ERA powinny być kompatybilne wstecz.

Jeśli chodzi o linię łańcucha, Race Face daje dwie opcje - 52mm z zębatką DM, lub 55mm z zębatką DMW.

Dożywotnia gwarancja (z uwzględnieniem wypadków) 

Jedną z największych nowości jest nowa polityka dożywotniej gwarancji, która obejmuje wypadki. Aby gwarancja była uwzględniona, musisz faktycznie jechać na rowerze - nie obejmuje ona rozbicia roweru o garaż, gdy stoi on na pojeździe. Nowa dożywotnia gwarancja obejmuje większość twardych elementów roweru, w tym koła, pedały, kierownice, wsporniki kierownicy, korby, łańcuchy i statyczne (nieregulowane) sztyce podsiodłowe.

Ile to kosztuje? Tanio nie jest, ale chyba warto. W zależności od waluty wygląda to tak: $499.99 USD / $649.99 CAD / 489.00 EUR


o autorze

Paweł Waloszczyk

Twórca portalu, absolwent Politechniki Śląskiej który zamiast pisać o tym co zrobić by sprzęt rowerowy był lepszy, co robił przez ostatnie lata, postanowił sam się za to zabrać. Pasjonat nowych technologii i materiałów. 

Powiązane posty


komentarze

Powiązane treści

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl