Finish Line HALO - nowe smary w ofercie Amerykanów

Finish Line od lat ma w swojej ofercie płynny smar do łańcucha z ceramiczną domieszką wosku, ale nigdy nie zanurzyła się w produkty w pełni woskowe i topliwe, aż do teraz. Ich nowa linia HALO wnosi to do Twojego warsztatu, wraz z twierdzeniami o zmniejszonym tarciu, wodoodporności, długowieczności, zmniejszonym zużyciu mechanicznym i zabrudzeniach. I robią to dzięki wolnej od PFAS, biodegradowalnej formule, która nie szkodzi środowisku. Oto, co musisz wiedzieć...

Rodzina Finish Line HALO obejmuje trzy produkty, wszystkie wyprodukowane w USA i/lub Kanadzie:

  • Płynny smar woskowy
  • Wosk topliwy
  • Wet Lube

HALO Wax Lubricant

Wax Lubricant to płynny produkt w butelce o pojemności 4 uncji (29,99 USD) z nasadką aplikatora, która ułatwia pokrycie łańcucha bez marnowania produktu. Trzy główne składniki wyróżniają go i pomagają mu działać. 

  1. Wysoko rafinowana parafina tworzy solidną, suchą w dotyku powłokę, która odpycha wodę, usuwa zanieczyszczenia powodujące tarcie i praktycznie eliminuje zabrudzenia łańcucha. 
  2. Shperical Tungsten posiada opatentowany pusty rdzeń, który zmniejsza tarcie wibracyjne spowodowane pedałowaniem z wysokim momentem obrotowym. Mikronowa wielkość i kulisty kształt pomagają zmniejszyć tarcie ślizgowe, tworząc efekt toczenia na powierzchni łańcucha. 
  3. Ceramiczne płytki azotku boru pokrywają łańcuch, tworząc ochronną powłokę zapobiegającą przywieraniu. Ta ceramiczna powłoka działa synergicznie ze sferycznym wolframem, zmniejszając zużycie i wydłużając żywotność drogich elementów układu napędowego. 

Pierwsza aplikacja powinna być wykonana na całkowicie czystym, odtłuszczonym łańcuchu i pozostawiona do całkowitego wyschnięcia (zaleca się 6-12 godzin). Kolejne warstwy można nakładać na to, po prostu wycierając wszelkie zanieczyszczenia powierzchni. Można go również użyć do...

Smary HALO® są nakładane za pomocą nowego, zgłoszonego do opatentowania Smart Luber™. Reprezentuje zmianę podejścia w sposobie nakładania smarów rowerowych na łańcuch. Gwarantuje, że żadne ogniwo nie zostanie pominięte, nic się nie zmarnuje i nie straci się czasu podczas smarowania łańcucha.

HALO Hot Wax

Wosk HALO Hot Wax jest dostarczany w torebce o wadze 600 g, którą umieszcza się bezpośrednio w garnku z wrzącą wodą (lub można wsypać granulki bezpośrednio do garnka... tyle ze to kompletnie bez sensu. W zestawie znajduje się "narzędzie zanurzeniowe", na którym zawiesza się łańcuch, zanurza się go w roztopionym wosku, a następnie utrzymuje w zawieszeniu przez 30 minut, aż wosk całkowicie wyschnie.

Ma te same trzy składniki, co płynna wersja, ale przez to że łańcuch był w nim kompletnie zanurzony, smar dostaje się do wszystkich zakamarków. Sugerowana cena detaliczna wynosi 39,99 USD.

HALO Wet Lube

Kolekcję uzupełnia nowy HALO Wet Lube, który zamienia parafinę na hydrodynamiczny film płynny syntetyzowany z gazu ziemnego Gas-To-Liquid (GTL). Jego unikalna struktura molekularna minimalizuje hałas układu napędowego, znacznie zmniejsza tarcie, odpycha wodę i utrzymuje lepkość w ekstremalnych temperaturach. Zawiera te same sferyczne płytki wolframowe i ceramiczne, dzięki czemu zapewnia większość tych samych korzyści, co smary woskowe, ale nie odpycha i nie usuwa brudu i piasku.

Podobno znacznie zmniejsza tarcie, odpycha wodę i działa w ekstremalnych temperaturach. Mówią też, że smary na bazie oleju mają mniejsze tarcie całkowite, lepiej radzą sobie z ekstremalnym ciśnieniem i są cichsze, ale mają ten mały problem z przyciąganiem kurzu. Jest to więc świetny smar na dzień wyścigu, gdy potrzebujesz najwyższej wydajności, o ile warunki nie są zbyt zakurzone lub wyścig nie jest zbyt długi.

Dostępny jest w butelce o pojemności 4 uncji za 29,99 USD. Wszystkie trzy produkty są nietoksyczne i niepalne, dzięki czemu są bezpieczne podczas podróży lotniczych (i dla ludzi).


o autorze

Paweł Waloszczyk

Twórca portalu, absolwent Politechniki Śląskiej który zamiast pisać o tym co zrobić by sprzęt rowerowy był lepszy, co robił przez ostatnie lata, postanowił sam się za to zabrać. Pasjonat nowych technologii i materiałów. 

Powiązane posty


komentarze

Powiązane treści

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl