Schwalbe przenosi produkcję do Wietnamu

Schwalbe strategicznie dostosowuje swoją produkcję i w przyszłości będzie produkować wszystkie opony i dętki wyłącznie w istniejącym zakładzie w Wietnamie. Podczas gdy produkcja zostanie wstrzymana w zakładzie w Indonezji, produkcja form, mieszanie, badania i rozwój oraz administracja pozostaną tam.

Posunięcie to jest odpowiedzią na zmiany na rynku rowerowym, powiedział Schwalbe, ujawniając zmianę w sposobie składania zamówień - teraz są one bardziej spontaniczne niż długoterminowe. Schwalbe powiedział: "W rezultacie obecnie nie jest już możliwe planowanie z wyprzedzeniem, aby zaspokoić popyt w dwóch równoległych zakładach produkcyjnych. Schwalbe pozycjonuje się zatem na przyszłość w najlepszy możliwy sposób i łączy swoje siły w Wietnamie".

Fabryka Schwalbe w Wietnamie może zaoferować kompleksową produkcję w najnowocześniejszym zakładzie, oferując korzyści ilościowe i logistyczne dla wszystkich klientów Schwalbe. Firma twierdzi, że w ostatnich latach dokonano tam ogromnych inwestycji w nowe budynki fabryczne i maszyny. Ponadto klienci Schwalbe mogą być zaopatrywani bezpośrednio stamtąd w asortyment produktów dostosowany do ich indywidualnych wymagań.

Od momentu założenia marki Schwalbe w 1973 roku, wszystkie opony i dętki są produkowane wspólnie z Hung-A w Azji. Te dwie rodzinne firmy są połączone spółką joint venture.

Frank Bohle, CEO Schwalbe, powiedział: "W Schwalbe postrzegamy siebie jako firmę odpowiedzialną ekologicznie i społecznie, która jest dumna z tego, że w ostatnich latach stworzyła wiele nowych miejsc pracy. Podczas gdy po raz kolejny powiększamy zespół w Wietnamie, decyzja ta niestety oznacza również, że będziemy musieli zmniejszyć zatrudnienie w Indonezji. Bardzo nas to boli.

"Po szczegółowej analizie rozwoju i obecnej sytuacji, ta restrukturyzacja była nieunikniona. Zachowujemy opcję wznowienia produkcji w Indonezji w przyszłości, ale teraz celowo koncentrujemy nasze wysiłki w naszym zakładzie w Wietnamie, gdzie mamy doskonałą pozycję".

Można bezpiecznie założyć, że przełomowe opony rowerowe Schwalbe wykonane ze zużytych opon - Green Marathon - będą produkowane w Wietnamie. Wietnam jest dobrze ugruntowanym ośrodkiem produkcji przemysłu rowerowego, a firmy takie jak Giant inwestują tam znaczne środki w swoje zakłady.


o autorze

Paweł Waloszczyk

Twórca portalu, absolwent Politechniki Śląskiej który zamiast pisać o tym co zrobić by sprzęt rowerowy był lepszy, co robił przez ostatnie lata, postanowił sam się za to zabrać. Pasjonat nowych technologii i materiałów. 

Powiązane posty


komentarze

Powiązane treści

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl