​ROUVY rozpoczyna wirtualną kampanię wspierającą kobiety-rowerzystki

ROUVY, wiodąca platforma indoor cycling, rozpoczyna nową kampanię mającą na celu zachęcenie kobiet do jazdy w pomieszczeniach zamkniętych o nazwie ROUVY for Women. Kampania trwa od 6 do 19 marca i ma na celu zainspirowanie, zmotywowanie i umożliwienie kobietom doświadczenia korzyści płynących z indoor cycling i osiągnięcia swoich celów fitness. 


Indoor cycling, którego popularność w ostatnich latach gwałtownie wzrosła dzięki postępowi technologicznemu, pozostaje sportem zdominowanym przez mężczyzn. ROUVY for Women to pierwsza inicjatywa firmy mająca na celu zniwelowanie tej różnicy między płciami.  
Badanie przeprowadzone przez ROUVY wykazało, że 87% kobiet stwierdziło, że ich głównym powodem do jazdy na rowerze jest chęć zachowania sprawności fizycznej i utrzymania formy. Zła pogoda była kluczowym czynnikiem decydującym o wyborze indoor cycling. 



Petr Samek, CEO ROUVY, komentuje kampanię: 
Naszym celem jest, aby indoor cycling cieszył wszystkich. Chcemy zbudować integracyjną społeczność dla wszystkich, w której kobiety mogą poczuć się pewne siebie i zyskać większą motywację. Wierzę, że te inicjatywy stworzą pozytywne zmiany i więcej możliwości dla kobiet, które kochają jazdę na rowerze.

Kampania będzie obejmować przejażdżki grupowe dla kobiet, plany treningowe, specjalne świąteczne przejażdżki w różnych strefach czasowych w Międzynarodowym Dniu Kobiet 8 marca oraz wyzwanie przez jedne z najbardziej oszałamiających krajobrazów Skandynawii, kończące się na plaży Haukland.
Nie zabraknie również nagród, darmowych prób i ręcznie wybranych tras do odkrycia. 
Kampania zostanie wykorzystana jako trampolina do regularnych przyszłych wydarzeń, aby stworzyć silną społeczność kobiet na platformie: zapewniając wydarzenia, dialog, treści i zaangażowanie kobiet rowerzystek z całego świata, takich jak Malena Nowotarska i Tereza Hurikova. 


Używam ROUVY, ponieważ pomaga mi trenować do nadchodzących wydarzeń i robi to w zabawny sposób, który utrzymuje mnie w motywacji. Szczególnie, gdy na zewnątrz jest zła pogoda, to prawdziwy ratunek.  
Kobiety są nie do zatrzymania i bardzo się cieszę, że ROUVY podejmuje tę inicjatywę. 
 Malena Nowotarska - ambasadorka ROUVY 

Rouvy jest wiodącą platformą indoor cycling, która łączy sport i technologię, aby zapewnić wciągające, interaktywne doświadczenie dla rowerzystów wszystkich poziomów. Dzięki ponad 10 000 tras w świecie rzeczywistym, sfilmowanych na wideo na całym świecie i wzbogaconych o AR, kolarze mogą odkrywać świat lub trenować na słynnych trasach do nadchodzących wydarzeń w swoim domu. To dlatego platforma stała się najlepszym wyborem zarówno dla światowej klasy zawodowców, jak i zwykłych hobbystów.
Rouvy jest zaangażowany w promowanie zdrowia i sprawności fizycznej oraz zapewnienie wspierającej, integrującej społeczności dla wszystkich swoich użytkowników.


o autorze

Paweł Waloszczyk

Twórca portalu, absolwent Politechniki Śląskiej który zamiast pisać o tym co zrobić by sprzęt rowerowy był lepszy, co robił przez ostatnie lata, postanowił sam się za to zabrać. Pasjonat nowych technologii i materiałów. 

Powiązane posty


komentarze

Powiązane treści

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl