​EKOÏ na platformie Zwift z gwiazdami kolarstwa szosowego.

Korzystanie z trenażera domowego stało się bardzo popularne, zwłaszcza w czasie i po pandemii. Najbardziej zaawansowani kolarze odkryli nową lukę i ujście w wirtualnym kolarstwie. Aplikacja Zwift, posiadająca 1 200 000 stałych użytkowników na całym świecie, szybko stała się obowiązkowym punktem w tym segmencie. W oparciu o tę obserwację, EKOÏ zaproponował swoim klientom i entuzjastom marki, aby dwa razy w tygodniu spotykali się z ośmioma ambasadorami EKOÏ. Wśród nich byli Warren Barguil, Victor Campenaerts i Nicolas Roche, którzy odpowiedzieli pozytywnie na to wyzwanie, ku uciesze swoich fanów. Przez 8 tygodni, głównie dzięki Fumi Beppu, który również pełni rolę ambasadora można było odbyć jazdy we wtorki i wyścigi w sobotę. A wszystko to z awatarem ubranym w stroje EKOÏ, oczywiście...!


Sylvain Georges, Community Manager i Kierownik Projektu Zwift w EKOÏ:

"Wykonywałem wiele treningów samodzielnie w domu, lecz z czasem poczułem się prawdziwym pasjonatem tej aktywności. To świetna zabawa, która dodatkowo pozwala nam dzielić chwile z wielkimi mistrzami.

Chciałem zbudować reputację EKOÏ w obszarze (wirtualnym), w którym wcześniej nie byliśmy obecni. Co za satysfakcja móc korzystać z awatara przebranego za EKOÏ. To dla mnie ogromna frajda".

Warto dodać, że w garderobie EKOÏ znaleźć można również odzież bardzo dobrze sprawdzającą się podczas intensywnych treningów na trenażerach. Spodenki letnie ze strefami wentylacji , czy potówki" w kilku wzorach i rodzajach materiałów jako koszulki treningowe są sporym ułatwieniem w czasie gdy temperatura w jaskini wytopu podnosi się nawet o kilka stopni Celsjusza.


o autorze

Piotr Szafraniec

Kolarz, kucharz, akrobata. Dwukrotny Mistrz Polski Dziennikarzy w kolarstwie szosowym.

Powiązane posty


komentarze

Powiązane treści

WiadomościWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl