LIV CYCLING DEBIUTUJE Z NAJNOWSZĄ GLOBALNĄ KAMPANIĄ „LIV COMMITED”
Liv Cycling, będąc firmą, która stara się zachęcić więcej kobiet do kolarstwa, przedstawiła dzisiaj drugą odsłonę swojej globalnej kampanii wizerunkowej, Liv Committed, celebrując odporność społeczności kolarskiej, jaką wykazała się w zeszłym roku oraz rosnącą liczbę rowerzystek, które w rowerach szukają ukojenia i radości.
„Pandemia koronawirusa stanowi dla nas ogromne wyzwanie”, powiedziała Bonnie Tu, założycielka Liv Cycling i prezeska Giant Group, w skład której wchodzą marki Giant, Liv, Momentum i CADEX. „Mimo to, społeczność rowerzystek wciąż rośnie. Dzisiaj świętujemy ich zaangażowanie i podziwiamy wytrwałość, którą okazały – wszystkie je postrzegamy jako mistrzynie.
Inspiracją dla powstania filmu z udziałem bohaterek kampanii była cała społeczność Liv Cycling, w tym partnerzy tacy jak The Black Foxes, The Bahati Foundation, zawodniczki Liv Racing, w tym Sarah Hill, Rae Morrison i satelita Liv Racing WorldTeam Ayesha McGowan.
Zestawiając puste miejsca publiczne z rowerzystami trenującymi w domu i często w izolacji, widz dostrzega trudności i radość z treningu oraz jazdy w tych trudnych czasach, a także niesamowitą odporność odkrytą i zademonstrowaną przez wielu podczas pandemii COVID-19. Historia kończy się zwycięstwem rowerzystki w pierwszych w historii Mistrzostwach Świata UCI ESport, które jest historycznym momentem odzwierciedlającym nowe sposoby, w jakie zawodowi sportowcy nadal mogą sprawdzać się w zawodach.
W spocie podczas treningu i jazdy pojawia się profesjonalna zawodniczka enduro, Rae Morrison. Morrison, która jest obecnie u szczytu swojej kariery wygrała wszystkie etapy wyścigu Crankworx Rotorua 2020, zaraz przed wprowadzeniem ograniczeń w przemieszczaniu się i zawieszeniem wyścigów.
„Skupienie i więź, jaką rower wnosi do mojego życia, jest tym, co kocham – zwłaszcza teraz, kiedy dało mi to poczucie siły i wspólnoty w tak trudnym roku” – powiedziała Morrison. „Wciąż ciężko trenuję - jestem chętna i gotowa do ścigania się. W obecnych czasach, możliwość jazdy po lokalnych szlakach i jazdy grupowe na Zwift były dla mnie świetną zabawą.”
Przez ostatni rok Liv Cycling budowało społeczność i łączyło kobiety, organizując wspólne wirtualne treningi na platformie Zwift, udostępniając interaktywne treści cyfrowe na LivTV oraz treści związane z rozwijaniem umiejętności, sprzętem, jego konserwacją, podróżami i innymi poradnikami. Liv dalej inwestowało w kolarstwo kobiet w 2021 roku jako oficjalny partner kobiet w Enduro World Series (EWS), oraz poprzez rozszerzenie listy zawodniczek Liv Racing. Składający się z obecnie 25 zawodniczek Liv Racing obejmuje LivRacing World Team, Liv Factory Racing oraz Liv Racing Collective.
„Celem kampanii Liv Committed jest podkreślenie naszej wspólnej pasji, jaką są rowery”, wyjaśniła Tu. „Ta nić porozumienia jest silniejsza niż wszelkie zauważalne różnice i chcemy, aby dotarła do kobiet na całym świecie”.
Po debiucie kampanii na swoich kanałach społecznościowych i na stronie internetowej, Liv będzie gospodarzem serii zatytułowanej „Stories of Commitment”, zawierającej historie jej sportowców i ambasadorów. Ponadto, Liv będzie kontynuować na Instagramie sesje „Ask Me anything” (AMA) z zawodniczkami Liv Racing oraz innymi wpływowymi kobietami związanymi z marką, aby dzielić się wskazówkami dotyczącymi jazdy, zapewniać mentoring oraz dzielić się perspektywami i osobistymi doświadczeniami z ostatniego roku.
Kampania Liv Committed będzie dystrybuowana na całym świecie w 2021 roku w ponad 50 krajach, w tym w USA, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Australii, Kanadzie, Tajwanie, Japonii, Korei i Holandii. Będzie działać na platformach cyfrowych na całym świecie, docierając do około 12 milionów ludzi.
komentarze