Owijka Giant Stratus Lite 2.0- test.

A miało być tak pięknie.. I było przez pierwsze kilka godzin jazdy. Owijka Giant Stratus Lite 2.0 po rozpakowaniu sprawiała wrażenie bardzo dobrego produktu, przeznaczonego do rowerów szosowych, czy szutrowych. Bardzo dobra waga około 70 g, przyjemny, lepki materiał zewnętrzny, szeroka, idealnie elastyczna taśma wykańczająca owijkę na kierownicy. Montaż poszedł bardzo sprawnie, bo i owijka poddawała się zgrabnie kierunkowi układania, stosunkowo ciasno ułożona stworzyła mimo niskiej wagi świetnie tłumiącą drgania powłokę, która wręcz kleiła się w dłoni na sucho. 

Zapowiadała się więc bardzo przyjemna jazda, nawet podczas cięzkich treningów interwałowych. Niemal wszystko legło w gruzach w trakcie kolejnej jazdy, którą poprzedziła już krótka sesja koniecznego mycia z brudu powstałego poprzedniego dnia. Wzór stworzony na powierzchni owijki szybko złapał stały brud, który trwale zmienił już kolor całości. Podczas drugiego 3 godzinnego treningu zaczęły pojawiać się na początku drobne, potem coraz większe przetarcia w miejscu styku z dłońmi. Po kilku dniach owijka w tych miejscach wyglądała już jak na przedstawionych zdjęciach, użytkowana regularnie 2-3 godziny dziennie czeka już tylko na komunikat GAME OVER. Produkt naszym zdaniem wogóle nie powinien pojawić się w sprzedaży, z racji swojej niemal zerowej trwałości i braku odporności na zabrudzenia. Pod tak dużym brandem takie wpadki nie powinny mieć jednak miejsca. 

Jakby tego było mało, korki zakończenia kierownicy powielają schemat braku przemyśleń produkcyjnych i zapewne testów przed wypuszczeniem na rynek sprzedaży. Zdecydowanie nie polecamy produktu i doradzamy zwracanie większej uwagi  na komentarze użytkowników podczas kupna owijek z logo Giant. Mimo wszystko rowery i większość podzespołów producenta z Tajwanu cieszy się popularnością i dobrą renomą, co pozwala mieć nadzieję na poprawę nawet tak drobnych elementów roweru. 

SPECYFIKACJA:

  1. Dwuwarstwowa budowa; 
  2. warstwa z poliuretanu z wielokierunkowym wzorem zmniejsza poślizg, a spodnia pianka o wysokiej gęstości lepiej pochłania wibracje i poprawia kontrolę
  3. Niesamowicie lekka waga zmniejszona o 33% z 105 g do ok. 70 g
  4. Jedyny w swoim rodzaju samoprzylepny żelowy spód można umyć i ponownie użyć i jest łatwiejszy do nawinięcia
  5. Rozmiary: Długość (2160 mm), Szerokość (30 mm), Grubość (2 mm)
  6. Cena  109 zł

o autorze

Piotr Szafraniec

Kolarz, kucharz, akrobata. Dwukrotny Mistrz Polski Dziennikarzy w kolarstwie szosowym.

Powiązane posty


komentarze

Powiązane treści

WiadomościWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl