Mahle wprowadza system integracji rowerów elektrycznych XS

Mahle SmartBike Systems zaprezentowało XS, swój najnowszy system integracji rowerów elektrycznych, którego celem jest zapewnienie „bezprecedensowej swobody” w projektowaniu rowerów. System XS został stworzony w celu uproszczenia procesu integracji dla producentów rowerów i zawiera zmniejszone komponenty, które zmniejszają jego wpływ na środowisko.

„Nasza pasja do innowacji i zaangażowanie na rzecz rowerzystów inspirują nas do ciągłego przekraczania granic” - powiedział Jochen Sommer, dyrektor generalny Mahle SmartBike Systems. „Dzięki systemowi XS sprowadziliśmy e-rower do jego najważniejszych elementów, zapewniając niezrównaną wartość”. 

Mahle SmartBike Systems to europejski producent rozwiązań e-bike dla segmentów szosowych i szutrowych, który obecnie współpracuje z 60 markami rowerów na całym świecie. Jest spółką zależną niemieckiego dostawcy przemysłu motoryzacyjnego Mahle i zatrudnia 135 osób w swoim biurze w Palencii.

Lekka technologia

System XS wykorzystuje kompaktową baterię zewnętrzną eX1 jako wyłączne źródło energii, aby wyeliminować potrzebę stosowania dużej baterii wewnętrznej. W połączeniu z silnikiem Mahle X20 lub X30, bateria eX1 waży zaledwie 1 kg i mieści się w standardowym koszyku na bidon. System składa się również z czujnika momentu obrotowego lub wspomagania pedałowania oraz inteligentnego kontrolera XS, który można zamontować wewnątrz lub na zewnątrz ramy roweru, umożliwiając producentom wykorzystanie standardowych ram do stworzenia w pełni funkcjonalnych rowerów elektrycznych. Dostępny już na rynku XS jest w pełni kompatybilny z całym ekosystemem Mahle za pośrednictwem roweru elektrycznego, laptopa, smartfona lub zegarka Apple Watch i jest w stanie wygenerować tyle momentu obrotowego, co rower o średnim napędzie 55 Nm. 

Rozszerzony zasięg 

Akumulator eX1 oferuje ponad 170 Wh pojemności i służy jako rozszerzenie zasięgu dla każdego istniejącego systemu Mahle. 

„W naszych badaniach stwierdziliśmy, że nawet mniej niż 100Wh wystarcza do większości codziennych czynności - dojazdów do pracy w mieście, krótkich przejażdżek - więc skupiliśmy się na optymalizacji pod kątem tego, czego potrzebują rowerzyści” - dodał Marco de la Serna, szef ds. produktu, strategii i rozwoju biznesu w Mahle SmartBike Systems. „Rezultatem jest XS: lekki, wydajny system, który doskonale nadaje się do codziennego użytku”.

o autorze

Paweł Waloszczyk

Twórca portalu, absolwent Politechniki Śląskiej który zamiast pisać o tym co zrobić by sprzęt rowerowy był lepszy, co robił przez ostatnie lata, postanowił sam się za to zabrać. Pasjonat nowych technologii i materiałów. 

Powiązane posty


komentarze

Powiązane treści

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl