GREEN VELO – nowa marka kosmetyków dla aktywnych
Na rynku zadebiutowała nowa marka naturalnych kosmetyków – GREEN VELO, której twarzą została utytułowana kolarka górska – Maja Włoszczowska, medalistka Mistrzostw Świata i Igrzysk Olimpijskich. Zgodnie z badaniami Polacy wiedzą, że sport to zdrowie – aż 75,9 % deklaruje aktywność fizyczną. Jednak w skali całej Europy, jesteśmy nadal daleko w tyle – na 25 miejscu.* To właśnie z myślą o tych, którzy cenią sobie ruch w różnorodnym wymiarze, stworzona została wyjątkowa linia pielęgnacyjna do ciała.
Wydaje mi się że wszyscy jesteśmy świadomi co do tego, że rola aktywności fizycznej w prewencji chorób cywilizacyjnych jest ogromna. Zgodnie z zaleceniami Światowej Organizacji Zdrowia osoby dorosłe powinny poświęcać na aktywność fizyczną przynajmniej 150 minut tygodniowo w przypadku, kiedy intensywność ćwiczeń jest umiarkowana, lub 75 minut, gdy wysiłek fizyczny jest intensywny. Należy pamiętać również o codziennym ruchu poza treningowym, jak jazda rowerem, czy długie spacery po całym dniu pracy.
Sport to zdrowie, wie o tym każdy z nas. Celem marki GREEN VELO jest zachęcenie do ruchu i codziennej aktywności, od najdrobniejszych działań – jak spacery, jazda na rowerze, po bieganie. Marka poprzez szerokie portfolio produktów, pozwoli dodatkowo cieszyć się zrealizowanymi aktywnościami przed i po - mówi Sebastian Wągrodzki, Brand Manager marki GREEN VELO.
GREEN VELO (proszę nie kojarzyć z zarządzającymi wschodnim szlakiem rowerowym o tej samej nazwie) to pierwsze kosmetyki polskiej produkcji, które dotarły do naszej redakcji. W ofercie znajdziemy aż 17 kosmetyków do pielęgnacji ciała, wśród nich żele pod prysznic, mydła w płynie, płyny do higieny intymnej, balsamy i kremy do ciała, kremy do rąk i stóp. Co ciekawe są to produkty o dość unikalnych nutach zapachowych (ja już mam swojego faworyta w tej materii, ale o tym w teście), które mogą się pochwalić wysoką zawartość składników pochodzenia naturalnego – do 98%.. Działania GREEN VELO wspiera także Maja Włoszczowska.
Jako zawodowy sportowiec chętnie angażuję się we wszelkiego rodzaju działania propagujące zdrowy styl życia. Marka GREEN VELO jest szczególnie bliska moim wyborom. Dodatkowe wsparcie rozwoju środowiska rowerowego, poprzez przekazanie 1% ze sprzedaży na rozbudowę ścieżek rowerowych –zachęci do częstszego korzystania z roweru jako środka transportu i podniesie bezpieczeństwo rowerzystów – dodaje Maja Włoszczowska, dwukrotna wicemistrzyni olimpijska, ambasadorka marki GREEN VELO.
GREEN VELO ma jednak plan być czymś więcej, niż tylko marką do pielęgnacji.
To trzeba wyraźnie powiedzieć - poza zachęcaniem do zdrowego i aktywnego trybu życia, firma podejmuje realne działania, których celem jest stworzenie możliwości do rozwoju sportowych pasji. W ramach swoich działań GREEN VELO wesprze propagowanie ruchu - 1% ze sprzedaży kosmetyków przeznaczone zostanie na tworzenie ścieżek rowerowych w Polsce. Świetny pomysł i będziemy trzymać kciuki za powodzenie przedsięwzięcia. Jeśli chodzi o ilość ścieżek rowerowych w Polsce, to dalej jesteśmy w ogonie Europy i każda taka inicjatywa jest cenna, przybliżając nas do celu, jakim jest możliwość zostawienia samochodu i poruszaniu się rowerem.
GREEN VELO MEN - dedykowana linia dla mężczyzn
Co warto zaznaczyć, dostępna jest także dedykowana seria dla mężczyzn (nareszcie ktoś pomyślał także o nas, bo oferta rynkowa jest jaka jest i od wielu lat nic się w tej materii nie zmieniło) - żel pod prysznic + szampon (2 w 1) o wyjątkowych i energetyzujących zapachach – dębowego mchu i bergamotki, pomarańczy i cedru oraz pieprzu i paczuli. Kompozycje nieoczywiste, ale świetnie dobrane, jestem pewien znajdą uznanie w peletonie - nowatorskie wegańskie formuły produktów łączą składniki naturalne, wyjątkowe nuty zapachowe i skuteczność działania. Zawierają także bogate formuły ze składnikami naturalnymi jak np. ekstrakt z kumkwatu, ekstrakt z imbiru czy pieprz syczuański. Marka GREEN VELO dostępna jest w drogeriach Rossmann i na greenvelo.com.
O firmie
MADONIS – część grupy Agrecol, lidera rynku specjalistycznych produktów dla rynku ogrodniczego hobby. Firma stawia na najwyższą jakość produkcji, samowystarczalność i ekologię.
- Posiada własne zaplecze produkcyjne opakowań i kosmetyków
- Wszystkie formuły tworzone we własnym laboratorium badawczym
- Energię do pracy producent pozyskuje z paneli fotowoltaicznych
- Posiada własną przemysłową oczyszczalnię ścieków i stację uzdatniania wody, która umożliwia pracę w obiegu zamkniętym
*POZIOM AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ POLAKÓW 2021. Ogólnopolskie badanie dotyczące aktywności fizycznej Polaków w wieku 15 i więcej lat realizowane wiosną oraz jesienią 2021 roku przeprowadzone na zlecenie Ministerstwa Sportu i Turystyki.
Euromonitor International Voice of the Consumer: Lifestyles survey 2023
komentarze