Santa Cruz Blur XC Carbon - pierwsze zdjęcia

Nie tak dawno pisaliśmy o nowościach w ofercie Santa Cruz, a świat obiegły zdjęcia nowej wersji zawieszonej maszyny do XC. W czasie gdy wszyscy już chyba producenci wyłożyli swoje karty na stół, Santa Cruz pracowała i trzymała asa w rękawie. Teraz już wiemy, że dopracowywano w tym czasie detale w modelu Blur XC Karbon. Możemy już uchylić rąbka tajemnicy…

glowka2

To co się najbardziej rzuca w oczy, to zmiana główki sterowej z 1 i 1/8” na tapered, która oferuje większą sztywność i możliwość przenoszenia większych obciążeń, a ponadto pozostaje możliwość zastosowania standardowych mostków na  1 i 1/8”.  

bok

Blur XC był zawsze wyznacznikiem sztywności i wytrzymałości, zachowując jednocześnie rozsądną wagę sprzętu - po zmianach główki na tą o zmiennej średnicy i optymalizacji procesu produkcyjnego, udało się zachować dalej niską masę ramy, przy zwiększeniu jej wytrzymałości.

gp_xc

Większa część ramy pozostała wizualnie bez zmian - typowy dla Santy port smarowania dolnej osi obrotu, gwintowany suport, a z tyłu pozostawiono standard 135 mm na szybkozamykacz. Jak widać Santa podchodzi do dziwactw rynku z ostrożnością. I bardzo dobrze, jeśli coś się sprawdza to po co to zmieniać.

damper

Zmiany jak widać wysżły na dobre - nowa rama jest zarówno lekka, sztywna i mocna – czego chcieć więcej?
Cena ramy będzie wynosić 2299 USD. Jeśli zdecydujecie się na wersję z Foxem Rp 23, to dołożyć trzeba będzie jeszcze 93 dolary.


komentarze

WiadomościWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl