NEOMOUV czerpie nowe inspiracje dla swoich rowerów elektrycznych
Na dynamicznie rozwijającym się rynku rowerów elektrycznych znacznie wyróżnia się francuska marka NEOMOUV. Znana ze swoich wesołych i barwnych kolorów marka z siedzibą w Sarthe idzie teraz o krok dalej, tworząc stanowisko dyrektora artystycznego. Misja ta została powierzona Olivierowi Schaackowi, dyrektorowi artystycznemu TV5 Monde i byłemu członkowi grupy Canal +: czerpanie dalszych inspiracji ze świata mody i współczesnych trendów dla roweru jako przedmiotu codziennego użytku. W ten sposób NEOMOUV chce wzmocnić swoją wyjątkowość.
Na dynamicznie rozwijającym się rynku rowerów elektrycznych nowym użytkownikom trudno jest wybrać rower i rozpoznać markę. Celem NEOMOUV zawsze było czerpanie inspiracji z trendów mody, aby jej rowery były wyjątkowe i rozpoznawalne na pierwszy rzut oka.
Kontynuując tę filozofię, specjalista w dziedzinie rowerów ze wspomaganiem elektrycznym, który w tym roku obchodzi 20-lecie istnienia, podjął nowy krok, tworząc stanowisko dyrektora artystycznego, powierzone Olivierowi Schaackowi, który wnosi do pracy bogate doświadczenie w sektorach audiowizualnym i cyfrowym.
"Marka musi być wyjątkowa i wyróżniać się dzięki elementom wizualnym, które tworzą preferencje. Kiedy im się to udaje, niektóre marki nie potrzebują już swojej nazwy, aby być rozpoznawane. Jak możemy to zrobić dla marki rowerów elektrycznych, z jej wymaganiami technicznymi i publicznością, która odkrywa lub na nowo odkrywa jazdę na rowerze ze względów środowiskowych lub ekonomicznych?" - pyta Olivier Schaack.
Odpowiedź doskonale podsumowuje slogan NEOMOUV: "Najtrudniejszą rzeczą jest wybór koloru" - koloru, który pozwoli wyróżnić się w sektorze, w którym nadal dominują ciemne odcienie, od szarości po czerń. "Niektóre marki rowerowe są rozpoznawalne dzięki wzornictwu swoich modeli i oferują jeden lub dwa kultowe modele. To nie jest nasz rynek. Oferujemy szeroką gamę dwudziestu sześciu modeli rowerów (miejskich, składanych, hybrydowych i MTB) dla szerokiego grona odbiorców. Od samego początku kolor, inspirujący radość i przyjemność, był częścią DNA NEOMOUV" - komentuje dyrektor zarządzająca NEOMOUV. W segmencie miękkiej mobilności marka dąży do oferowania rowerów, które są łatwe w użyciu, niezawodne, niedrogie i kolorowe.
Na początku 2023 roku NEOMOUV zaprezentował swoje nowe, minimalistyczne, ale kolorowe logo: trzy kreski odsłaniające N, M i V w kolorze zielonym, żółtym i pomarańczowym. W przypadku rowerów gama kolorów została zweryfikowana i zredukowana do 16. "Mamy 12 stałych kolorów, które są w harmonii z logo i 4 kolory, które będą się zmieniać co roku zgodnie z trendami" - wyjaśnia Olivier Schaack. Nowe kolory będą zgodne z najnowszymi kolekcjami domów mody i marek lifestylowych.
Aby zrealizować swoją wizję projektową, firma może polegać na własnych zakładach przemysłowych. W maju NEOMOUV nabył swojego portugalskiego partnera, UNIBIKE, specjalizującego się w montażu i malowaniu. Przejęcie to umożliwia NEOMOUV kontrolowanie części łańcucha dostaw i dostarczanie niestandardowych modeli w małych seriach.
NEOMOUV, purysta w dziedzinie rowerów elektrycznych, świętuje 20. rocznicę powstania dzięki współpracy z dwoma artystami: artystą współczesnego ruchu sztuki miejskiej STOUL Peintresse i malarzem/plastykiem XKuz (Fabien Mazé). Obaj artyści mogli wyrazić siebie na miejskim modelu ELAIA 2. Rezultat: dwa wyjątkowe rowery o artystycznym, miejskim designie, prezentujące doświadczenie UNIBIKE w malarstwie.
komentarze