Pinion ON.E eDrive - all in one jednostki napędowej
Pinion Mission ON.E to najnowsza i jednocześnie pierwsza niezależna przekładnia łącząca mocny silnik z napędem środkowym, jak i elektroniczną skrzynię biegów o szerokim zakresie przełożeń w jedno lekkie, kompaktowe i trwałe rozwiązanie.
Jak dotąd każdy producent dodawał nowy, mocny silnik do lekkich i zewnetrznych układów napędowych , początkowo zaprojektowanych wyłącznie do obciążeń generowanych przez nogi człowieka. Pinion zdecydował się wykorzysyać swoją wiedzę na temat wewnętrznych skrzyń biegów, aby połączyć silnik i przekładnię w jeden zintegrowany układ napędowy łączacy sie z kołem jednorzędowym pasem pasowym.
Pełna integracja w kompletnym wydaniu. Pinion nazywa to rozwiązaniem MGU: jednostka napędowa+ skrzynia biegów. Wszystkie komponenty napędu ebike - silnik, system zmiany przełożeń, czujniki i technologia sterowania - zostały opracowane od podstaw jako jeden system, zaprojektowany do bezproblemowej współpracy.
Niemiecki Pinion ON.E wykorzystał „odporny na zużycie” bezszczotkowy silnik, oraz jednostke napędową w jednej lekkiej obudowie z odlewanego ciśnieniowo magnezu, która chroni skutecznie przed trudnymi warunkami zewnętrznymi i uszkodzeniami mechanicznymi.
Pinion prezentuje rewolucyjny system ON.E z typowymi opcjami 9-biegowymi (o zakresie przełożeń wynoszącym 568%) lub 12-biegowymi (o całkowitym zakresie przełożeń 600%), zaprojektowany dla szerokiej palety zastosowań - od miejskich e-rowerów po agresywne eMTB. Każdy model jest również dostępny w standardowej wersji, która ogranicza prędkość do 25 km/h i zapewnia maksymalną moc wyjściową wynoszącą 600 W, oraz w serii S, która oferuje większą prędkość i krótkotrwałą maksymalną moc 800 W dla S-Pedelec. System ON.E został stworzony nie tylko dla szybkich, ale także dla trudniejszych warunków e-rowerowych, przyjmując maksymalne obciążenie systemu wynoszące aż 180 kg
komentarze