Nowszy i lżejszy FOX 36

Kolejny dzień i kolejny amortyzator of FOX'a tym razem coś większego skoku i większego kalibru.

Amortyzator FOX 36 doczekał się odświeżenia w postaci nowej korony z unowocześnionym designem i lepszymi technikami nakładania się rur sterowych, poprawiając trwałość i zachowując sztywność amora przy jednoczesnej redukcji wagi o 20 gramów.

KRÓL WSZYSTKICH GÓR  

NOWA KORONA 

Jest lżejsza o 20 gramów, przy jednoczesnym zwiększeniu zachodzenia rury sterowej na jednostkę koronowo-sterującą. Nowa konstrukcja korony pozwala poprawić wytrzymałość, a zastosowane techniki wpływają na sztywność pozwalając zmniejszyć masę.   

OŚ KABOLT X 

Kabolt X to lekka, przykręcana oś, która pozwala na zmniejszenie masy i zwiększenie sztywności skrętnej dzięki beztulejowej, jednostronnej konstrukcji śruby zaciskowej.    

KANAŁY W DOLNEJ CZĘŚCI GOLENI 

Zwiększenie objętości powietrza w dolnych częściach goleni pozwoliło na zmniejszenie dodatkowego, niezamierzonego wzrostu ciśnienia wewnątrz. Olej znajdujący się w dolnych partiach dolnych goleni wchodzi w obieg płynąc do górnych części, pozwalając na stałe smarowanie pierścieni piankowych i tulei w miarę sprężania i rozsuwania się widelca.  

ODPOWIETRZNIKI 

Umożliwiają wyrównanie ciśnienia atmosferycznego w celu uzyskania lepszych osiągów widelca, pozwalając zatem na osiągnięcie pełnego skoku oraz zwiększając czułość i reakcję na małych wybojach.   

ŁUK DOLNEJ GOLENI

Nowa konstrukcja dolnej części goleni wykorzystuje wszystkie możliwości, oszczędzając każdy możliwy gram, jednocześnie nie ucierpi na tym ani sztywność ani wytrzymałość, która jest kluczowa zwłaszcza w ostrzejszej jeździe grawitacyjnej.   

GRIP2

Niezrównana jakość jazdy i ultraprecyzyjna regulacja. Opatentowana technologia VVC - Variable Valve Control (Zmienne fazy rozrządu) pozwala na zewnętrzne dostrojenie parametrów pracy zawieszenia.   

FLOAT EVOL

Optymalizuje czułość na małych nierównościach terenu przez zwiększenie objętości ujemnej sprężyny powietrznej. Korzyści płynące z EVOL są dodatkowo wzmocnione przez nowe kanały i odpowietrzniki, które powodują zmniejszenia ciśnienia powietrza wychwyconego w dolnych goleniach, umożliwiając swobodną pracę resoru pneumatycznego EVOL bez większych zakłóceń.   

Waga amortyzatora; 1942 g (F-S 36, 29", 160 mm skoku, KaboltX 110)

Więcej informacji znajdziemy na stronie producenta tutaj oraz krótki, przyjemny dla oka filmik :)


o autorze

Magda Horabik

Amatorka z ambicjami, za sobą ma już szosę, MTB, a teraz próbuje odkryć trochę świata enduro. Na codzień studiuje i trenuje. W wolnym czasie lubi poszwędać się po świecie, czytać kryminały i zakręcić przy sportowych wydarzeniach.

Powiązane posty


komentarze

Powiązane treści

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl