Fox prezentuje swoją kolekcję na 2015

Tym samym Fox świętuje swoje 40-lecie odkąd Bob postanowił przedefiniować dynamikę jazdy w świecie motocrossu w 1974 roku. Widelcom poświęcono naprawdę sporo uwagi, ze znaczącymi zmianami w seriach 32 i 34 i kompletnie przeprojektowaną serią 36. Jeśli wierzyć konstruktorom, będzie to najciekawsza oferta jaką do tej pory wprowadzono.

Fox zaoferuje także specjalną edycję Stealth Black i specjalne zestawy grafik nawiązujące do tradycji, które będzie można nakleić na każdym amortyzatorze i damperze Foxa.

FOX-36-heritage

40 lat filozofii Foxa - rozwijać produkty w ekstremalnych warunkach z wymagającymi zawodnikami.

W 1974 Bob rozpoczął swoje dążenie do konstruowania najlepszego zawieszenia dla motocrossu. Sposobem jaki obrał w celu realizacji swojego planu była wspólpracą z najlepszymi zawodnikami na trasach wyścigów. Dzisiaj zajmuje się tym dział RAD (nie to nie jest typowy Research And Development, ale Racing Applications Development), którego program kontynuuje zapoczątkowaną przez Boba pracę i współpracuje z najlepszymi zawodnikami w swoich dyscyplinach na kilku najbardziej wymagających terenach na świecie.

2014-32-float-275-100-ctd-adj-f

Wyniki tej współpracy możecie zobaczyć w linii produkcyjnej 2015. Nowe ustawienia kompresji, przeprojektowane uszczelki tłumika, nowy olej składa się na poprawienie osiągów nowych produktów.

• seria 32 i 34 posiadają nowe ustawienia tłumienia dla lepszego wybierania małych nierówności i trakcji

 

• 32 i 34 Factory oferują regulację CTD on-the-fly i 7 stopniową, regulację tłumienia w trybie Trail

• 32 i 34 i 36 posiadają przeprojektowaną architekturę uszczelnienia głowicy, co praktycznie eliminuje siły na zerwanie

• 32 , 34, 36  i 40 - w tych modelach zastosowano zaawansowane oleje smarujące, zawierające  molibden z formuły pokrycia Kashima

Najlżejszy amortyzator 36 jaki kiedykolwiek powstał: Przeprojektowany dla 26, 27.5 i 29 calowych kół.

2015-36-float-160-f

Model 36 na rok 2015 oferuje sztywność i lepszą przyczepność do jazdy All Mountain i wyścigów enduro i to w nowej, lżejszej obudowie. Warto też wspomnieć o aktualizacji geometrii, nowym projekcie wymiennej sztywnej osi, który działa zarówno z wersjami 15mm i 20mm , specjalnie zbudowanym tłumiku RC2 oraz przeprojektowanym systemie sprężyny powietrznej równoważącej ciężar zawodnika dla zwiększenia przyczepności.

36-axle-15mm
oś 15 mm

36-axle-20mm
oś 20 mm

36-axles

Podstawowe parametry:

Waga - nowy amortyzator jest lżejszy o pół funta od swojego poprzednika (4.19/1901g)

Typowy dla modelu 36 tłumik RC2: przeprojektowany system zaworów zapewnia lepszą pracę przy małych nierównościach, redukuje tarcie, zapewnia lepsza trakcję i większy zakres ustawień

Przeprojektowany system sprężyny powietrznej - wyrównuje wagę zawodnika dla zwiększonej przyczepności

Możliwość konwersji pomiędzy osiami 15 i 20 mm.

Nowe amortyzatory otrzymają też nowe naklejki nawiązujące do dziedzictwa Foxa, które będzie można także kupić osobno. Pasować będą do do każdego widelca i dampera niezależnie od roku produkcji. Dostępne będą w różnych wersjach kolorystycznych. Jednak najciekawiej prezentować się będzie amortyzator w wersji Stealth Black, który będzie dostępny przez ograniczony czas, z anodowanymi na czarno pokrętłami.

2015-34-float-275-160-fit-rc2-f

Znajdziemy go w wersjach:

• 32 29”/100mm CTD w/Trail Adjust

• 34 27.5”/160mm CTD w/Trail Adjust

• 40 26”/203mm RC2


komentarze

WiadomościWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl