Selle SMP 2011

Okres po II wojnie światowej, był złotymi latami roweru. Całe Włochy przemieszczały się na dwóch kołach, w tym dwóch mistrzów, Coppi i Bartali ścigając się ze sobą na drogach Giro i Tour. Były to lata przed ożywieniem gospodarczym.
Młody rzemieślnik, Martino Schiavon, produkował foteliki rowerowe na poddaszu w zabytkowym centrum Padwy.
To był początek historii Selle SMP, historii włoskiej firmy opartej na wartościach takich jak duch inicjatywy, odwagi i chęci do rozpoczęcia czegoś nowego, licząc na siłę własnych pomysłów. Z biegiem lat firma rozrosła się i rozwinęła aż stala się jednym z głównych producentów siodeł na świecie pod względem innowacyjności i liczby sprzedanych produktów. Na początku 2000 roku, sektor został dotknięty przez poważny kryzys spowodowany ogromną konkurencją ze strony producentów azjatyckich.
Selle SMP postanowiło zmierzyć się z globalnym rynkiem, bez zmiany lokalizacji produkcji w krajach o niskich kosztach pracy.
Selle SMP dziś jest liderem w branży wysokiej klasy ergonomicznych siodeł. Sześćdziesiąt lat minęło, ale każde siodło jest jeszcze w całości produkowane w Veneto, z tą samą pasją i opieką rzemieślniczą jak w przypadku produkcji na małym poddaszu.

Zobaczmy co firma zaprezentowała nowego na rok 2011.

Full Carbon Lite

Topowe siodełko firmy i 100% karbonu. Full Carbon Litezostał zaprojektowany dla rowerzystów, którzy chcą lekkie i wygodne siedzenia w porównaniu z bardziej wąską wersją Carbon. Opatentowane przez Selle SMP funkcje, takie jak całkowicie pusty kanał centralny, oryginalny nosek i dziób orła  oraz podniesiony tył powodują, że produkt wygląda bardzo interesująco i aerodynamicznie . Nasze motto "zaprojektowane na Tobie" efektywnie wyraża cechy siedzenia. Wskazane dla osób ze średnią wielkością miednicy.

Waga: 119 g
Wymiary: 273 x 135 mm
Wyściółka: brak
Body: włókno węglowe
Rama: włókna węglowego
Zastosowanie: szosa i MTB
Zalecane do rozmiarów: M - L - XL

Dynamic

Doskonałe siodło na rower treningowy lub do jeżdżenia w wolnym czasie. Użyto w nim  konstrukcji modelu Forma dokłądając minimalną ilość wyściółki. Pokryte jest prawdziwą skórą w wersji czarnej i mikrowłóknem Lorica w wersji kolorowej. Wskazane dla osób ze średnią wielkością miednicy. Model DYNAMIC posiada spieniony elastomer w miejscu styku guzów kulszowych przez co podniesiono zauważalnie komfort użytkowania.

Waga: 205 - 260 g w zależności od wersji
Wymiary: 274 x 138 mm
Wyściółka: spieniony elastomer
Body: nylon 12 wypełniony włóknem węglowym
Pokrycie: prawdziwa skóra w wersji czarnej i mikrowłókna Lorica w wersji kolorowej
Rama: włókno węglowe
Zastosowanie: szosa i MTB
Zalecane do rozmiarów: M - L - XL


Chrono

Siodło zaprojektowane do czasówek, ma wymiary zgodne z przepisami UCI. CHRONO to również idealny produkt dla młodszych zawodników. Wykonane jest z prawdziwej skóry w wersji czarnej i mikrowłókien Lorica w wersji kolorowej. Może być również używany dla młodszych adeptów kolarstwa.

Waga: 199 g
Wymiary: 250 x 124 mm
Wyściółka: brak
Body: kopolimer polipropylenu
Pokrycie: Prawdziwa skóra w wersji czarnej i mikrowłókna Lorica w wersji kolorowej
Rama: stal AISI 304 rur stalowych
Zastosowanie: czasówka
Zalecane do rozmiarów: XS - S - M i JUNIOR 8 ÷ 14 lat


Lite Junior

Lite Junior jest idealnym siodłem zarówno dla intensywnego treningu jak i  spędzania  wolnego czasu na rowerze dla juniorów.
Komfortowa wyściółka gwarantuje maksymalny komfort. Siodło jest wykonane z prawdziwej skóry w wersji czarnej i mikrowłókien Lorica w wersji kolorowej.
Siodło jest młodszą wersją Lite 209 i jest idealne dla juniorów od 8 - 14 lat.

Waga: 225 g
Wymiary: 234 x 128 mm
Wyściółka: spieniony elastomer
Body: kopolimer polipropylenu
Pokrycie: Prawdziwa skóra w wersji czarnej i mikrowłókna Lorica w wersji kolorowej
Rama: stal AISI 304 rur stalowych
Zastosowanie: Szosa i MTB
Zalecane do rozmiarów: Junior 8 ÷ 14 lat

Oferta firmy jest dużo większa. My pokazaliśmy tylko nowości. Po więcej zapraszamy na stronę producenta.

komentarze

WiadomościWszystkie

GalerieWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl