Intense Carbine SL - nowe wersja wkrótce na rynku
Nowa rama posiada zmniejszony skok i umożliwia ustawienie zawieszenia VPP jako 120 lub 135mm i jest ponad 226 gram lżejsza od swojej nieco starszej siostry w rozmiarze M.
Na wypasie znajdziemy osprzęt Foxa w postaci dampera RP23 z powłoką Kashima oraz taperowaną główkę ramy, suport Pressfit BB92, bezpośrednie mocowanie przedniej przerzutki, haki 135QR i osprzęt klasy Shimano XT.
Ramę wyposażono w ochraniacze umieszczone na dolnej rurze oraz na chainstayu po stronie napędu chroniące naszą karbonową inwestycję.
Po raz kolejny Intense połączyło swoje siły z niemieckim SEED Engineering by stworzyć małe karbonowe cacko. Choć waga na poziomie 2,26 kg przy karbonie nie powala, to przy zastosowaniach tego roweru do AM i lekkiego Enduro reprezentuje całkiem przyzwoity poziom. Żeby udało się to osiągnąć, Jeff Steber - designer w Intense, sięgnął po wysoko modułowy karbon. Dzięki temu udało się zapewnić stosunkowo niską wagę przy zachowaniu należytej wytrzymałości.
Żeby zdjąć kilka cennych gramów zastosowano wszystkie śruby tytanowe, a z karbonu wykonano także wahacz.
Scott Sharples - dyrtektor marketingu w Intense, który ujeżdżał tą ramę przez ostatnie kilka miesięcy stwierdził "jest elegancka, szybka, lekka i elastyczna, a przede wszystkim dają wyjątkową jakość jazdy"
Sprzedaż modelu rozpocznie się w marcu tego roku.
komentarze