Cervelo odkrywa karty - P5 już oficjalnie
Nie wszystkie, bo na pełną specyfikację przyjdzie nam jeszcze poczekać 2 dni. Możemy jednak już nacieszyć oczy szczytowym osiągnięciem w dziedzinie budowy rowerów triathlonowych. Pierwsze wzmianki na temat nowej maszyny, a w zasadzie maszyn pojawiły się prawie miesiąc temu - pisaliśmy o tym.
Dziś już na pewno wiemy że potwierdziły się informacje o 2 wersjach - zgodnej z przepisami UCI oraz wersja triathlonowa, o bardziej aerodynamicznej geometrii i w pełni zintegrowanym kokpicie (jednak!)
Na wyposażeniu znajdziemy Dura-Ace Di2 oraz co ciekawe hamulce hydrauliczne Magury RT8TT.
Wygląda też na to, że sztyca będzie miała możłiwość regulacji, podobnie jak w modelu S5.
Konia z rzędem temu kto wypatrzy jakiekolwiek kable na zewnątrz ramy.
Domniemania o suporcie BBRight także okazały się prawdziwe.
Niestety dane techniczne dotyczące tych ścigaczy nie są jeszcze dostępne. Na ich publikację przyjdzie nam poczekać jeszcze 2 dni...
komentarze