Conway E-Rider - 2000 W na każdy teren

Taki jest właśnie Conway E-Rider - nowa maszyna która powala osiągami, zachowując jednocześnie całkiem rozsądną wagę. 
Pomysł na taki rower narodził się w 2007 roku w głowie Thomasa Kamma z German-A. Dostrzegł on potencjał jaki drzemie w e-bikach, nie ograniczając ich stosowania wyłącznie w rowerach miejskich czy trekingowych. Idea została wcielona w życie i już w 2010 roku powstała maszyna, łącząca najlepsze rozwiązania amortyzacji z German-A z ramą odrodzonej firmy Conway. Co warte podkreślenia, to ciągle jest jeszcze rower. Zastosowanie silnika elektrycznego zwiększa "zakres rozrywki" pozwalając użytkownikowi dotrzeć na niemal każdą górę. Jeśli w Niemczech, Austrii czy Szwajcarii istnieje świetna infrastruktura i prawie każda góra ma swój wyciąg, to już w Polsce niekoniecznie. Poza tym po co z tego korzystać? Czy nie będzie to większy fun, jak się podjedzie pod górę, obcując z przyrodą niż tylko oglądać ją z wysokości krzesełka kolejki linowej?

1
2
3
4
5

Niezależnie od filozofii, osiągi maszyny są imponujące:

 

  • Bezszczotkowy, silnik umożliwiający wygenerowanie mocy do 2000 W, dostarczający 1000 W w trybie ciągłym, o 85% współczynniku sprawności mechanicznej
  • Zasilanie z akumulatora Litowo-jonowego 36V o pojemności 626 Wh, który już po godzinie ładowania uzyskuje 80 procent  pojemności, a po kolejnych 2 - 100%
  • Zasięg 70-110 km w zależności od sposobu użytkowania
  • Waga - 18,9 - 20 kg
  • Prędkość maksymalna dochodząca do 50 km/h

Maszyna będzie oferowana w dwóch wersjach

E-Rider Extreme
Cena: 6999,95€

Rama: 26″ E-Rider, Alu 7020 T6 triple butted, 160mm Travel,
SYNTACE X-12
Gear Box – Direkt Crank Drive
High Efficiency Brushless Motor – 1KW
Lithium Ionen Power Cell Accu – 695Wh
Rozmiar: 48 / 52
Kolor: black matt
Amortyzator: GERMAN-A XCITE Double XX 160mm
Damper: GERMAN-A Prion
Piasta: CRANKBROTHER Iodine 20mm/12x142mm
Obręcz: CRANKBROTHER Iodine
Szprychy: CRANKBROTHER Iodine
Opony: SCHWALBE Fat Albert EVO 62-559
Manetki: SRAM XO
Przerzutka tylna: SRAM XO
Przerzutka przednia: SRAM Direct Mount
Korba: E-Rider Spezial
Suport: E-Rider Spezial
Kaseta: SRAM PG980
Łańcuch: SRAM PC991
Pedały: CRANKBROTHER 5050XX
Hamulce: AVID Code 200/180mm
Klamka: AVID Code
Kierownica: E-Rider Spezial
Mostek: E-Rider Spezial
Sztyca: CRANKBROTHER Cobalt 3
Siodło: FIZIK Gobi Carbon
Chwyty: CONWAY Speedgrip
Stery: 1.1/8 Semi Integrated


E-Rider Performance
Cena: 5499,95€

Rama: 26″ E-Rider, Alu 7020 T6 triple butted, 160mm Travel
SYNTACE X-12
Gear Box – Direkt Crank Drive
High Efficiency Brushless Motor – 1KW
Lithium Ionen Power Cell Accu – 324Wh
Rozmiar: 48 / 52
Kolor: black matt
Amortyzator: GERMAN-A XCITE Double XX 160mm
Damper: GERMAN-A Prion
Piasta: SRAM X-9 20mm/12x142mm
Obręcz: MAVIC XM119
Szprychy: Niro
Opony: SCHWALBE Fat Albert Performance 62-559
Manetki: SRAM X-7
Przerzutka tylna: SRAM X-7
Przerzutka przednia: SRAM Direct Mount
Korba: E-Rider Spezial
Suport: E-Rider Spezial
Kaseta: SRAM PG950
Łańcuch: SRAM PC951
Pedały: CONTEC DH
Hamulce: AVID Elixir 5 200/180mm
Klamka: AVID Elixir 5
Kierownica: E-Rider Spezial
Mostek: E-Rider Spezial
Sztyca: CONTEC Race SL
Siodło: CONTEC Race SL
Chwyty: CONWAY Speedgrip
Stery: 1.1/8 Semi Integrated

Jesteście ciekawi jak to jeździ? Poniższy film pokazuje możliwości. 



Nie byłbym jednak sobą gdybym się do czegoś nie przyczepił. Słyszycie ten uporczywy sygnał? Wygląda na to że Niemcy, choć znani ze swej dokładności, tym razem nie zapięli pasów :)


komentarze

WiadomościWszystkie

GalerieWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl