Bos 2012 - oficjalnie i w komplecie

Znana i ceniona przez najlepszych zawodników mtb, francuska marka  Bos, doczekała się przedstawiciela na polski rynek. Wyłącznym dystrybutorem została firma Zumbi. Kolekcja amortyzatorów Bos (modeli 2012) dostępna jest w sklepie internetowym www.4mtbshop.pl

Mimo iż amortyzatory Bos, produkowane we Francji, znane są ze swej doskonałej pracy i dbałości o każdy szczegół, cenowo na tle konkurencyjnych firm wypadają porównywalnie, a nawet korzystnie.

Oto najnowsza kolekcja na 2012 rok:

Widelce downhillowe:

Idylle

idylle 

Parametry:
- hydrauliczny widelec z otwartą kąpielą olejową
- skok : 200mm
- regulacje: tłumienie kompresji i powrotu
- regulator twardości sprężyny w lewej goleni
- odpowietrzenie kartrydża na górnej goleni
- górne golenie : alu 7050 - ø 36mm
- dolne golenie : stop magnezu
- półki : kute alu 6061 oraz obrabiane CNC
- rura sterowa : 1"1/8
- os : ø 20 mm
- mocowanie zacisku hamulca: Postmount IS
- waga : 3260 g
- cena : 5300 zł 

 

Idylle Rare

idyllerare 

Parametry:

Od zwykłego Idylla odróżnia go osobna regulacja szybkiej i wolnej kompresji z hydraulicznym system antydobiciowym.  Mimo tego, że Idylle Rare zawiera więcej oleju i dodatkową regulacje, wagowo jest podobny względem Idylle, dzięki zastosowanemu kompletowi tytanowych śrub.

waga: 3120 g
cena : 6770 zł 

 

Idylle SC

idyllesc 

Parametry:

Idylle SC jest jednopółkową wersją Idylle.
skok: 180 mm
waga: 2950 g
cena : 4420 zł 

 

Widelce enduro:

Deville – 2790 zł

Deville tapered – 2900 zł

Deville TRC – 3010 zł

Deville tapered TRC – 3110 zł

Deville 170 mm tapered – 3140 zł

deville 

Parametry modeli Deville:
Deville to lekki a zarazem sztywny widelec, z niezwykle efektowną i przyjemną pracą, zaspokoi najbardziej wymagających riderów enduro. Wymiary goleni wewnętrznych Devilla, posiadające średnice 34 mm przy skoku 160mm, stwarzają razem zestaw, który oferuje znakomitą sztywność w połączeniu z niską masą. Deville posiada, jak każdy inny amortyzator Bos, tłumik hydrauliczny, oparty na otwartym kartrydżu olejowym, w pełni regulowanym. Dzięki temu, można idealnie dostroić widelec do naszych potrzeb i terenu.

przeznaczenie: enduro, all mountain
- skok: 160 lub 140 mm w zależności od modelu
- otwarta kąpiel olejowa
- sprężyna powietrzna
- oś 20 mmm z szybkozamykaczem
- mocowanie zacisku hamulca: post mount (tarcza 6”)
- rura sterowa: 1 1/8”
- waga 1990 - 2080 g ( zależności od modelu)
- modele tapered (posiadają zwężaną rurę sterową 1 1/8” – 1.5” )

- opcja z systemem TRC (Twin Curve Rate © system, poprawia w znacznym stopniu efektywności pedałowania, co jest szczególnie istotne w amortyzatorach do enduro. Jego budowa oparta jest na dwóch różnych komorach pneumatycznych, dzięki którym eliminuje większość ruchów w górę i w dół podczas pedałowania, bez blokowania widelca. Widelec pozostaje zatem efektywny, działa głównie w początkowej fazie skoku, zapewniając kontrolę, przyczepność i komfort. Geometria roweru pozostaje taka sama, co jest bardzo istotne, aby zachować równowagę w przypadku niespodziewanych, większych nierówności terenu (widelec jest w stanie wykorzystać wtedy więcej skoku). Podczas korzystania z systemu TRC rzeczywista wielkość skoku obniżona zostaje do 110 mm, ale może wzrosnąć do 130 mm podczas najechania na większą nierówność terenu.)

 

Tłumiki downhill, freeride:

Stoy

stoy 

Parametry:

- przeznaczenie: DH Race, freeride
- dostępne standardowe długości [mm]: 190/200/216/222/240/267
- budowa: hydrauliczny tłumik typu monotube
- średnica tłoka: 12 mm
- regulacje: osobno szybka i wolna kompresja, tłumienie powrotu
- w zestawie tulejki montażowe
- waga: od  375 g do 445 g w zależności od długości
- cena : 2100 zł 

 

Stoy Rare

stoyrare 

Parametry:

Różni się względem zwykłego Stoy’a regulatorem szybkiej i wolnej kompresji i aluminiowym tłokiem o średnicy 12mm, zmniejszającym masę ruchowej części tłumika. Każdy tłumik Stoy Rare, podobnie jak Stoy, jest indywidualnie ustawiany pod system zawieszenia danego modelu ramy. Ponadto Stoy Rare jest wyposażony w hydrauliczny system zapobiegający gwałtownemu dobiciu. Przy zamówieniu, Klient sam ustala w jakim stopniu ma działać ten system (jak bardzo i w jakim momencie ma się utwardzać).
Cena : 2400 zł 

 

Tłumiki enduro:

Vip’R

vipr 

Parametry:

Technicznie Vip'R jest powietrznym amortyzatorem typu monotube, wykonanym metodą CNC ze stopów aluminium. Wagowo odpowiada standardom w swojej klasie. Umożliwia płynną regulacje kompresji w zakresie normal i hard. Montowany na tulejach.

Vip’R przypomina jakością pracę tłumików z metalową sprężyną. Szczególną uwagę zwrócono na krzywą sztywności, aby anulować złe skutki, zazwyczaj spotykane w tego typu technologii (wstępna czułość i wysokie tarcie). BOS oferuje ustawienie tłumika Vip’R do danego typu zawieszenia oraz stylu jazdy i wagi ridera, przez co nabywca dostaje gotowy do montażu tłumik, idealnie dostrojony do jego potrzeb.

- przeznaczenie: enduro, all mountain
- dostępne długości i waga: Vip’R 190 - waga: 280 g, Vip’R 200 - waga: 285 g, Vip’R 216- waga: 292 g, Vip’R 222 - waga: 299 g
- cena : 1800 zł  

Więcej informacji na stronie www.4mtbshop.pl


komentarze

WiadomościWszystkie

WydarzeniaWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl