German A 2011 - marzenie dla nielicznych...

I nie tylko, ponieważ większość modeli doczekała się również wersji pod 29-cio calowe koła. Uzupełnienia dokonano w obu grupach XCite i Kilo i dotyczą one modeli:
Xcite X-Ray
Xcite Criterion 100
Kilo No. 1 +
Kilo No. 1
Kilo 1.2
Kilo 1.3

Rozdzielono przy tym najlżejsze modele Kilo 1 na 2 różne - Kilo 1+ oraz Kilo 1 - są w wykonane z włókna węglowego i ich waga zaczyna się od 1129g przy 90mm skoku. Modele Kilo 1.2 i 1.3 są ich tańszymi odpowiednikami, wykonanymi z aluminium i co za tym idzie nieco cięższymi (od 1290g). Do wyboru mamy także rodzaj dampera - SLR Light oraz nowoopracowany Air-Force Kilo, cięższy jednak od SLR o ok. 40g. W przypadku najcięższego modelu 1.3 pozostaje nam tylko damper z klasyczną sprężyną stalową.
german answer - kilo
Modele na 2011 rok uległy nieznacznym modyfikacjom, których nie widać na pierwszy rzut oka. Kwestie bezpieczeństwa zawsze były jednym z priorytetów tych niemieckich konstrukcji, jednak modele na przyszły sezon, są pod tym względem najlepsze ze wszystkich jakie do tej pory wyszły. Można stwierdzić że stanowią one ewolucję wszystkiego co najlepsze w poprzednich latach produkcji zapewniając bardzo udane połączenie płynnej pracy, niskiej wagi i wysokiego bezpieczeństwa w połączeniu z najnowszymi technologiami. Za te cechy jednak trzeba zapłacić i to niemało.

Nowością w ofercie German A jest nowy model o nazwie FLAME. Jest pierwszą konstrukcją upside-down tego producenta o skoku 130 mm. Jednak to tylko początek rewolucji z jaką mamy do czynienia. To na co na pewno zwrócicie uwagę jest budowa amortyzotora - nie ma w nim podkowy - golenie górne wchodzą bezpośrednio do korony. Najważniejsza jednak rzeczą w nowym amortyzatorze, jest system 3CC - 3 Camber Cord System - jest to pierwszy system oparty na sprężynie powietrznej, którego działanie nie idzie na żadne kompromisy. W tym przypadku mamy cały czas 130 mm skoku do dyspozycji - klasyczne systemy uginają się po wejściu zawodnika na rower - tu tego nie doświadczymy. Nie spotkamy się także z bujaniem podczas pedałowania, co przekłada się na efektywność przekazywania energii w napęd. System 3CC stanowi remedium na wszystkie dotychczasowe problemy. Otrzymujemy system oparty na sprężynie powietrznej, której charakterystyka pracy nie tylko jest bardzo zbliżona do klasycznej, ale umożliwia lepszą regulację, dopasowując jej pracę do indywidualnych wymagań. Z kolei konstrukcja upside-down oferuje zwiększoną sztywność - golenie górne mają 44mm średnicy, dolne 36 mm,  zapobiega także przechylaniu się, skręcaniu i deformacji - prowadzi to do lepszego funkcjonowania i zwiększenia ogólnego bezpieczeństwa ze względu na lepszą kontrolę we wszystkich sytuacjach z jakimi możemy się spotkać podczas jazdy. Waga amortyzatora wynosi 1898 gram wraz z sztywną osią 20mm.
german answer - flame
german answer - flame
Więcej informacji znajdziecie na stronie producenta.

komentarze

WiadomościWszystkie

GalerieWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl