Rock Shox przedstawia - Oto Boxxer Keronite.

 

plakat

W projekcie nowego Boxera wzięła udział firma Keronite dzięki której Boxxer zaoszczędził 30gram na samym malowaniu. To własnie przy pomocy technologii tej firmy RockShox potrafi lepiej kontrolować grubość nanoszonej powłoki na swoje amortyzatory. Oprócz nowego lakieru Boxxer otrzymał zaktualizowaną wersję tłumienia, nową komorę powietrzną, nowe pokrętła regulacyjne oraz trwalsze naklejki które były zmorą starszych modeli. Na naklejki jest położony lakier bezbarwny co wydłuża ich żywotność.

boxxer1 naklejka

Wracając do malowania wykorzystujemy tutaj elektrochemiczną obróbkę powierzchni, która może być stosowana do różnego rodzajów stopu aluminium, magnezu, tytanu jak i innych metali. Powłoka ta wykorzystywana jest w przemyśle lotniczym jako powłoka do ochrony podwozi samolotów. Dzięki niej boxxer będzie się cieszył dłuższą trwałością lakieru!

Boxxer od zawsze był uważany za najlepszy amortyzator przeznaczony do DH. Od momentu wprowadzenia go na rynek w 1996r podbijał trasy, a używali go sami znani zawodnicy jak Sam Hill, Myles Rockwell, Steave Peat.

Zwiększenie komory powietrznej spowodowało, że widelec stał się bardziej czuły na niewielkie nierówności terenu Nowy tłumik Mission Control DH oraz przeprojektowany zawór odbicia, wpłynęły znacząco na kontrolę i dopasowanie amortyzatora pod daną trasę oraz rowerzystę.

hsc korona
instrukcja pokretla

Dzięki zastosowaniu pokręteł nie musimy już ze sobą wozić klucza imbusowego aby dopasować widelec pod siebie. Pokrętła zaprojektowano w przemyślany sposób, mamy do wyboru 2 tryby kompresji 1 tryb szybkiej kompresji w tym 18 kliknięć oraz 2 tryb niskiej i tutaj już tylko 14 kliknięć.

Aby ułatwić użytkownikowi dobór odpowiedniego ciśnienia w komorze powietrznej RS na swoich produktach umieszcza tabelę w której sugeruje zalecane ciśnienie w komorze do wagi użytkownika. Jest to bardzo pomocne jeżeli nie mamy pod ręką instrukcji obsługi.

sag spod sterowka

Amortyzatory mają być dostępne w maju 2011 za około 1700 dolarów, jeżeli ktoś zastanawia się nad zakupem takiego potworka, to może warto poczekać?

 

Podsumowanie zmian w widelcu:

- Boxxer Keronite jest najlżejszym obecnie amortyzatorem do DH - jego waga to tylko 2689gram

- Zmieniony system tłumienia w celu zwiększenia przyczepności

- Otrzymał nową sprężynę powietrzną dla zmniejszenia tarcia i zwiększenia wytrzymałości

- Zmieniono kształt i wygodę użytkowania pokręteł regulacyjnych

- Położono lakier bezbarwny na naklejki umieszczone na goleniach


komentarze

WiadomościWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl