Science in Sport rebranduje produkty
SIS zmienił wygląd opakowań i standów w punktach sprzedaży. Zdaniem firmy pomoże to klientom w rozeznaniu co jest im potrzebne oraz usystematyzuje produkty w grupy, w zależności od ich przeznaczenia, po to aby najlepiej wykorzystywać ich unikalne własności.
W ten oto sposób powstały cztery grupy charakteryzujące ich stosowanie - ENERGETYKA, NAWADNIANIE, ODZYSKIWANIE I POPRAWA. W grupie Energetyka znajdziemy batony napoje energetyczne i żele. Nawadnianie z kolei składa się z produktów Go Electrolyte i Superhydro. W skład Odzyskiwania wchodzą Rego i Rego Rapid, oba bogate w wysokoproteinowe formuły, używane po treningach. Wreszcie, grupa Poprawa zawierać będzie wszystkie produkty, które są bardziej skoncentrowane na długoterminowych korzyściach, w tym Omega Shots oraz najnowszy hit firmy SIS - Beta Alanine.
Jak by jednak nie było branding i marketing to jedno a działanie i smak produktów to drugie. W tym jednak przypadku nie ma powodów do obaw. SIS to produkty smaczne, "niezamulające" i co najważniejsze sprawdzone przez najlepszych sportowców.
Dystrybutorem w Polsce produktów SIS jest firma PAP1.
komentarze