​READY.BIKE otwiera platformę dla indywidualnych klientów i rozpoczyna akcję serwisową w całej Polsce!

Pomysł na READY.BIKE zrodził się z potrzeby uporządkowania pracy serwisów rowerowych, sklepów ale również lepszej komunikacji z użytkownikiem roweru. Wprowadzając zlecenie do serwisu, klient otrzymuje ticket z pełnym wykazem prac serwisowych, a długofalowo zyskuje historię serwisową swojego roweru. Jest to swoiste ASO w branży rowerowej. 

Projekt powstawał od 2017 roku, a jego pomysłodawcą jest Daniel Kurpisz. Będąc właścicielem kilku sklepów rowerowych oraz dystrybutorem marek rowerowych w Polsce, zauważył brak profesjonalizmu w niektórych serwisach i sklepach. Archaiczne kartki, na których serwisant wypisywał co zamierza zrobić z rowerem klienta, dalece odbiegają od dynamicznego i profesjonalnego rozwoju branży rowerowej na całym świecie.

Rozwój sprzedaży rowerów przyspieszyły kolejne lockdowny i obostrzenia. Pandemia spowodowała, że wiele osób przesiadło się na rower i jest to jedna z niewielu obecnie dozwolonych sportowych aktywności. Przesiadka na rower daje wolność i utrzymanie kondycji na odpowiednim poziomie. Z jednej strony obecna sytuacja przyczyniła się do zwiększenia ilości sprzedanych rowerów, z drugiej spowolnienia w produkcji sprzętu rowerowego odczuwają wszystkie sklepy i serwisy. Dlatego tak ważne jest usprawnienie pracy w serwisie rowerowym ale również profesjonalne i uczciwe podejście do klienta. Platforma READY.BIKE właśnie o taką kulturę pracy dba.

Po wdrożeniu oprogramowania READY.BIKE w setkach punktów w Polsce, start-up chce pomóc w przyprowadzaniu rowerzystów do sklepów i serwisów działających na oprogramowaniu READY.BIKE. We współpracy zarówno z wieloma większymi korporacjami jak i mniejszymi firmami rozpoczęła się akcja “Przygotuj rower do sezonu z READY.BIKE”. Jest to proste i intuicyjne rozwiązanie:

Rejestrujesz się na READY.BIKE Wybierasz punkt serwisowy, z którego chcesz skorzystać Rezerwujesz dogodną datę Serwisujesz rower  Otrzymujesz zlecenie serwisowe z opisem oraz historię swojego roweru w aplikacji

Rejestracja w serwisie jest darmowa - zarówno dla klienta indywidualnego, jak i sklepów oraz serwisów rowerowych. W przyszłym roku zostanie również wprowadzony system RFID do bezdotykowego rozpoznawania roweru. System pozwala odczytać dane z roweru za pomocą aplikacji, wprowadzić rower do bazy, sprawdzić historię roweru czy też zgłosić kradzież. Można więc powiedzieć, że korzystanie z aplikacji zwiększa bezpieczeństwo właściciela roweru.

Po sukcesie we wprowadzeniu READY.BIKE w Polsce, system zaczął być dostrzegany i rozpoznawalny za granicą. Dlatego obecnie platforma rozpoczyna ekspansję na kolejne rynki m.in. Słowację, UK, USA, Kanadę, Niemcy oraz Holandię. W przyszłości READY.BIKE chce rozwijać się również w Azji.


o autorze

Paweł Waloszczyk

Twórca portalu, absolwent Politechniki Śląskiej który zamiast pisać o tym co zrobić by sprzęt rowerowy był lepszy, co robił przez ostatnie lata, postanowił sam się za to zabrać. Pasjonat nowych technologii i materiałów. 

komentarze

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl