Włosi z Pirelli zaprezentowali dwa modele opon dedykowanych do ścigania na szosie

Pirelli przedstawia opony szosowe P ZERO ™ Race TLR i P ZERO ™ Race TLR SL. Są to opony bezdętkowe, które reprezentują czołową linię opon przeznaczonych do profesjonalnych wyścigów szosowych i kolarstwa wyczynowego.

Włosi powrócili do produkcji opon rowerowych stosunkowo niedawno bo w roku 2017. Jednak jest dziś jednym z czołowych graczy w sektorze wysokiej klasy opon do rowerów wyścigowych. Trzy lata po wprowadzeniu na rynek swojego pierwszego modelu, P ZERO Velo Clincher, Pirelli uzupełnia swoją ofertę o opony szosowe P ZERO Race TLR i P ZERO Race TLR SL, gotowe do zastosowania bezdętkowego, które są natychmiast umieszczane na szczycie swojej linii. Opracowane we współpracy z dwoma zespołami World Tour, Mitchelton-SCOTT aktualnego mistrza świata RR Annemiek van Vleuten i Trek-Segafredo aktualnego mistrza świata RR Madsa Pedersena i Vincenzo Nibali, nowe opony P ZERO Race TLR mogą nosić miano opon zgodnych z World Tour. Już w 2020 roku spodziewany jest ich oficjalny debiut w kolarskim peletonie.

Trzy lata badań i prac inżynieryjnych oraz ponad dwa lata testów drogowych doprowadziły do powstania dwóch nowych opon P ZERO przystosowanych do zastosowania bezdętkowego:

  • P ZERO Race TLR to wszechstronna opona, idealna zarówno na zawody, jak i na trening. Jest to całoroczna opona opona z karkasem TLR wzmocnionym technologią Pirelli TechWALL +. Zapewnia doskonałą przyczepność, wysoką płynność, a przede wszystkim świetną ochronę przed przebiciem przy niewielkiej wadze. Całość doprawiona została typową dla opon bezdętkowych łatwością obsługi.
  • P ZERO Race TLR SL jest przeznaczony dla miłośników osiągów, dla tych, dla których droga jest zawsze wstęgą. Wszędzie tam, gdzie liczą się nawet ułamki sekund. Została zaprojektowana, aby oferować kluczowe zalety technologii bezdętkowej, od przyczepności po płynność, podkreślając prędkość i obsługę na najwyższym poziomie. Jest to najlżejsza i najbardziej wydajna opona, jaką kiedykolwiek wyprodukowała Pirelli w swojej ofercie przeznaczonej do jazdy na rowerze.

SmartEVO: NAJBARDZIEJ ZAAWANSOWANY ZWIĄZEK

Nowe opony Pirelli przystosowane do zastosowania bezdętkowego zostały wykonane z mieszanki SmartEVO Jest to innowacyjna mieszanka będąca ewolucją oryginalnego SmartNET. Wiedza i doświadczenie firmy w produkcji ultra-wysokowydajnych mieszanek do opon wyścigowych to uznany atut, który wykorzystuje również ponad 110 lat sportowych zwycięstw. SmartEVO jest zatem najnowszym dziełem chemików Pirelli i wykorzystuje trzy różne polimery, z których każdy zapewnia określone działanie, zapewniając idealną równowagę przeciwnych właściwości. SmartEVO oferuje wyjątkowo wyważone własności: nowa trójskładnikowa mieszanka polimerów najnowszej generacji gwarantuje „inteligentne” osiągi, skutkujące lepszą przyczepnością na suchej i mokrej nawierzchni, bardzo niskim oporem toczenia i najwyższym komfortem.

JEDNA OPONA, WIELE OBRĘCZY

Nowe opony drogowe Pirelli TLR zostały zaprojektowane i przetestowane na szerokiej gamie felg dostępnych na rynku. Skala działań uwzględnia zatem nowoczesne felgi, zgodnie z najnowszymi normami ETRTO i podaje zalecane ciśnienia również w zależności od wewnętrznej szerokości kanału, na którym zamontowane są opony. Ten poziom szczegółowości jest niezbędny, aby zapewnić optymalne osiągi na różnych kołach oferowanych obecnie na rynku. Poziom techniczny, jaki Pirelli zapewnia w połączeniu z nowymi oponami, sprowadza się do najdrobniejszych szczegółów, które rzadko były spotykane na rynku, potwierdzając niekwestionowaną wiedzę firmy w branży rowerowej, jej dbałość o potrzeby konsumentów i najnowsze trendy na runku. Fani Pirelli znajdą informacje na temat zalecanych ciśnień, kombinacji kół, stylu jazdy, sezonowości i wiele więcej, bezpośrednio nadrukowanych na opakowaniu nowych opon TLR: opakowanie, zgodnie z wartościami Pirelli i światowym liderem firmy w zakresie zrównoważonego rozwoju, jest wykonane z tektury nadającej się w 100% do recyklingu.

Opony dostępne będą w rozmiarach:

  • P ZERO ™ Race TLR 700x24C
  • P ZERO ™ Race TLR 700x26C
  • P ZERO ™ Race TLR 700x28C
  • P ZERO ™ Race TLR 700x30C
  • P ZERO ™ Race TLR SL 700x24C
  • P ZERO ™ Race TLR SL 700x26C
  • P ZERO ™ Race TLR SL 700x28C

Opony dostępne będą w sprzedaży pod koniec lipca,


o autorze

Szymon Barczyk

Powiązane posty


komentarze

Powiązane treści

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl