NOWOŚĆ: Trek Powerfly i Rail

Trek zaprezentował dzisiaj nowych członków rodziny elektrycznych rowerów górskich—Rail, czyli elektryczny MTB o długim skoku dla miłośników ostrej jazdy po szlakach oraz nowe modele Powerfly Hardtail stworzone dla otwartych na przygody fanów jazdy terenowej, którzy chcą odkryć więcej. Nowa era elektrycznych rowerów górskich nadeszła, a te modele biją inne na głowę pod kątem sprawności, mocy, integracji i radości z jazdy.

Nowe modele Rail i Powerfly Hardtail wyposażone są w kolejną generację napędu Bosch Performance Line CX, który jest znacznie mniejszy i lżejszy niż poprzednie, a jednocześnie ogranicza opory powietrza i pedałowania, które pojawiają się przy ostrej jeździe po szlaku z prędkością większą niż maksymalna prędkość wspomagania.

Nowy Rail: Tyle samo radości na podjazdach

Rail to wyjątkowo sprawny elektryczny rower górski, który pędzi na zjazdach tak samo ostro jak jego tradycyjni bracia, a potem podjeżdża tak łatwo, że zapomnisz co to bilet na wyciąg.

Tak w górę, jak i w dół, jedzie jak rower na szlaki. Wszystkie modele mają widelec o 160 mm skoku oraz 150 mm skoku z tyłu, a w wybranych zastosowaliśmy damper RE:aktiv z Thru Shaft, który poprawia sprawność w trudnym terenie.

Modele Rail mają części dobrane specjalnie z myślą o e-MTB. Wszystkie widelce mają wzmocnione golenie i korony, dzięki czemu nie będą uginały się przy dynamicznej jeździe. Każdy model ma też bardzo skuteczne, 4-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe oraz 12-biegowy napęd Eagle gwarantujący płynne i równomierne przeniesienie mocy. Wszystkie modele Rail wyposażone są w najlepsze rozwiązania techniczne Treka na szlaki, w tym Active Braking Pivot (ABP), regulację geometrii Mino Link i rurę dolną Straight Shot z zabezpieczeniem Knock Block.

W Rail wykorzystano dostępny tylko w rowerach Trek system wymiennego zintegrowanego akumulatora (RIB), w którym akumulator jest zintegrowany z ramą dla jego ochrony, a dodatkowo umożliwiający wygodny, beznarzędziowy dostęp od strony napędu. Większość z modeli wyposażona jest w większy akumulator 625 Wh, co poprawia zasięg i wydłuża czas między ładowaniami.

Rail dostępny jest w wersjach z włókna węglowego OCLV Mountain i z Alpha Aluminium, a większość modeli można już zamawiać za pośrednictwem rozległej sieci sprzedawców Trek. Sugerowane ceny detaliczne wynoszą od  19 499 zł do 49 999 zł , z Rail 5 i Rail 9.9 odpowiednio na obu końcach skali. Dostępność zależy od rynku.

Powerfly Hardtail: Plac zabaw rozrasta się

Nowe modele Powerfly Hardtail zapewniają teraz jeszcze wyższy poziom sprawności i więcej radości miłośnikom jazdy w terenie, którzy chcą wybrać się na jeszcze dalsze wyprawy. Wykorzystują ten sam kompaktowy i lekki napęd Bosch Performance CX jak nowy Rail, ale w ramie hardtail wyposażonej w łatwy w demontażu system wymiennego zintegrowanego akumulatora (RIB) od Treka.

W nim akumulator Bosch PowerTube wbudowany jest całkowicie w ramę i stanowi jeden element z osłoną. Wybrane modele Powerfly Hardtail są teraz dostępne z akumulatorem 625 Wh o przedłużonym zasięgu.

Wszystkie modele w rodzinie Powerfly Hardtail mają widelce o skoku 120 mm, rozmiar kół dobrany zgodnie ze Smart Wheel Size dla idealnego dopasowania, a modele damskie dodatkowe opcje kolorystyczne, siodełka opracowane dla kobiet Women's Specific Design i niższy przekrok w ramach XS, S i M.


o autorze

Informacja Prasowa

komentarze

WiadomościWszystkie

GalerieWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl