SRAM Force eTap AXS - elektronika w tańszym wydaniu

Dzisiejsi rowerzyści są jeszcze bardziej wymagający niż kiedykolwiek. Dlatego stworzyliśmy grupę sprzętową która sprosta ich wymaganiom. Skupiamy się na tym co będzie a nie na tym co jest.

Słuchając głosów rowerzystów eTap AXS jest teraz dostępny dla grupy Sram Force. SRAM Force eTap AXS™ oferuje kluczowe cechy grupy Red eTap AXS™— nowoczesny systemu przerzutek, zaawansowane zarządzanie łańcuchem oraz łatwa personalizacja. Wszystko w dogodnych pakietach. Dzięki temu przełamywanie granic będzie łatwiejsze niż zwykle.

Nowoczesny system przerzutek.

Rowery szosowe są szybsze oraz bardziej wyrafinowane niż kiedykolwiek. X-Range™ oferuje szerszy zakres, bardziej użyteczną oraz płynniejszą zmianę biegów, jak również inteligentniejszych ustawieniach zmiany dzięki AXS™.

Super gładkie.

Na asfalcie czy szutrze, 1x albo 2x, eTap AXS™ daje cichą, bezpieczną i płynną jazdę. Dzięki ultra lekkiej technologii Orbit™ fluid damper oraz unikalnemu łańcuchowi Flattop™, możemy jeździć jeszcze bardziej pewnie oraz efektywnie niż kiedykolwiek, bez względu na teren po którym jeździmy.

AXS™ Aktywowany.

Kontrola, personalizacja, monitorowanie. Sram AXS™ to nowy, bezprzewodowy system zmieniy biegów na nowy poziom. Aplikacja SRAM AXS™ pozwala rowerzyście sprawdzić: status naładowania baterii, zmiany zachowania komponentów, spersonalizowane kontrole, wyświetlone przypomnienia serwisowe oraz aktualizacje oprogramowania.

Przednia przerzutka FD-FRC-E-D1

Przednia przerzutka SRAM Force eTap AXS™ dzięki AXS™ jest bardzo łatwa w personalizacji. Przeprojektowana konstrukcja oferuje lepszy prześwit tylnego koła dla tych, którzy eksplorują wszystkie drogi oraz pracuje idealnie dla wszystkich kombinacji łańcucha. Opóźnienia zmian przełożeń są minimalne. Przerzutka jest kompatybilna z obecnie dostępnymi bateriami eTap.

Tylna przerzutka: RD-FRC-E-D1

Przerzutka tylna Sram Force eTap AXS jest zaprojektowania do obsługi zarówno systemu 1x jak również 2x. Opiera się na technologii zmiany biegów X-Range™ - ulepszony zakres i obsługa łańcucha. Większe koronki X-SYNC™ powodują zwiększenie żywotności oraz wydajności. Zastosowanie technologii Orbit™ zapewnia bezpieczeństwo oraz cichą pracę systemu. Kompatybilne z obecnie dostępnymi bateriami eTap.

Łańcuch CN-FRC-D1

Techonologia Flattop™ zastosowana w łańcuchu Sram Force sprawiła, że jest on lżejszy, cichszy oraz mocniejszy. Możesz jechać daleko, długo i szybko – ten łańcuch nie zawiedzie. Powłoka Hard Chrome™ nakładana na wewnętrzne ogniwo redukuje zużycie oraz wydłuża żywotność.

Kaseta CS-XG-1270-D1

Zaprojektowana do nowoczesnych napędów oraz nowej generacji kolarzy. Kaseta SRAM Force XG-1270 jest zoptymalizowana dla elektronicznej zmiany oraz Range. Gładkie i precyzyjne zmiany już od 10t. Dzięki temu dysponujemy jeszcze większą rozpiętością przełożeń. Została wyposażona w system przełożeń five one-tooth dla gładszej progresji zmiany biegów. Konstrukcja MINI CLUSTER redukuje masę oraz zwiększa trwałość. Kaseta kompatybilna z bębenkami w systemie XDR. Kaseta dostępna jest w rozmiarach 10-26t, 10-28t, 10-33t

HRD System hamulcowy ED-FRC-D1

Elektroniczny, bezprzewodowy system zmiany biegów oraz hydrauliczne tarczowe hamulce to najlepsze połączenie z możliwych - przekonują inżynierowie z Srama. System hamulcowy Sram Force eTap AXS HRD łączy topową technologię w wydajny zestaw, oferując go razem z AXS dla łatwej personalizacji. Platforma hamulcowa HydroHC™ zdobywa liczne nagrody. Dźwignie zmiany biegów posiadają specjalną, chropowate wykończenie dla większej kontroli i komfortu. Dzięki technologii Contact Point Adjustment oraz Reach Adjust bardzo łatwo dostosujemy manetkę do naszych dłoni i preferencji.

Zastosowanie Bleeding Edge sprawia, że odpowietrzanie hamulców jest łatwe oraz czyste.

Dźwignia hamulca EB-FRC-D1

Dzięki zastosowaniu technologii eTap AXS nowe manetki są całkowicie bezprzewodowe. Mówimy tutaj jednak tylko funkcji zmiany biegów. Hamowanie odbywa się tradycyjnie za pomocą przewodu hydraulicznego w przypadku hamulców tarczowych HDR, lub linki w przypadku hamulców szczękowych. Klamki wyposażone zostały w technologie: AXS™, eTap® , Reach Adjust, Blips.

Korba FC-FRC-D1

Korba dwurzędowa dedykowana jest dla kolarzy poszukujących większego zakresu przełożeń. Mniejsze różnice pomiędzy oboma zębatkami są podstawą przy projektowaniu korb marki Srama. Różnice pomiędzy zębatkami wynosi wynosi tylko 13 zębów. Korba dostępna jest w rozmiarach 48/35T oraz 46/33T. Użyte technologie: X-Range™, DUB™. Może być udoskonalona o pomiar mocy.

Korba FC-FRC-1-D1

Sram jest pionierem napędu 1x. Korba Sram Force 1 jest kontynuacją owej innowacji. Jest lżejsza, mocniejsza oraz prostsza. Zębatki non-aero mogą być teraz zainstalowane a pomocą pojedynczego narzędzia.Jej przeznaczeniem jest triatlon oraz wszelkiego rodzaju kryteria uliczne. Dostępna z zębatkami 36T oraz 46T wykonanymi w technologii Sram X-SYNC. Technologia wąskich oraz szerokich zębów zapewnia maksymalną kontrolę łańcucha.

PM-AXS-SPDR-D1

Każdą korbę Sram eTap AXS™ możemy wyposażyć w pająk wyposażony w pomiar mocy w technologii Quarq DZero. Pająk jest kompatybilny z technologią AXS, Bluetooth Low Energy oraz ANT. Odczyty mocy mają dokładność +/-1.5% System jest odporny na zakłócenia zewnętrzne. Za dostarczanie energii odpowiedzialne jest ogólnie dostępna bateria CR2032, która wytrzymuje 200h jazdy. Pająk jest kompatybilny z następującymi zestawami korb:

  • Red i Force eTap AXS
  • Red 1x: 36-46T, Force 1x: 36-46T
  • Force 2x: 46/33T, 43/58T

Tarcza RT-CLX-R-A1

Tarcza SRAM CenterLine XR (CLX-R) jest idealnym rozwiązaniem do nowego napędu SRAM eTap AXS™. CenterLine oferuje cichą pracę hamulca. Zaokrąglone krawędzie ułatwiają zakładanie koła oraz są kompatybilne z przepisami UCI.

Hamulce RB-FRC-D1

Nowe hamulce mechaniczne Sram Force zostały dostosowane do obecnych czasów oraz unowocześnione. Projekt podwójnego sworznia również znajdzie zastosowanie w przypadku szerszych opon drogowych. Hamulce łączą w sobie bezkompromisową siłą hamowania oraz więszy prześwit dla nowoczesnych opon i kół (aż do 28c). Jak wiadomo różwnie ważnym elementem jak hamulec są klocki. Hamulce Sram Force fabrycznie wyposażone zostały w klocki SwissStop Platinum Flash Pro pad (dla karbonowych obręczy) albo BHP pad (dla aluminiowych obręczy).

Grupa dostępna jest w następujących cenach:

  • napęd 2x oraz hamulce tarczowe - 2548€
  • napęd 2x oraz hamulce na obęcz - 2408€
  • napęd 1x oraz hamulce tarczowe - 2148€
  • napęd 1x oraz hamulce na obręcz - 2058€

Dystrybutorem marki Sram w Polsce jest firma Harfa Harryson ( http://harfa-harryson.com.pl ) oraz firma Aspire ( http://www.aspire.eu/pl ).


o autorze

Szymon Barczyk

komentarze

WiadomościWszystkie

WydarzeniaWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • 34-300 Żywiec, Folwark 21/25
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl