Emily Batty i jej Top Fuel 9.9 Race Shop Limited

Przy okazji wizyty w Nowym Meście na Pucharze świata XCO odwiedziliśmy kilku zawodników ze światowej czołówki aby przyjrzeć się z bliska ich rowerom. Jako pierwszy prezentujemy rower Top Fuel 9.9 Emily Batty jeżdżącej w barwach Trek Factory Racing XC Team. Zapraszamy zatem na krótki "bike check".

Emily podczas przeprowadzonego z nią krótkiego wywiadu przyznała, że ma do dyspozycji zarówno sztywniaka jak i fulla lecz zdecydowanie częściej sięga po rower z pełnym zawieszeniem. Zwłaszcza na trasach takich jak ta w Nowym Meście. Zapytaliśmy zarówno samą Emily jak również jej mechanika, czy jej Trek Top Fuel 9.9 Race Shop Limited wyposażony został w technologię kosmiczną rodem z Jamesa Bonda czy jest zbliżony do specyfikacji fabrycznej.

Ku naszemu zdziwieniu nie natrafiliśmy na technologię rodem z NASA. Jego specyfikacja za wyjątkiem napędu (w przeciwieństwie do roweru oferowanego w katalogu wyposażony został w napęd Shimano zamiast Srama) jest zbliżona do tego co możemy kupić w sklepie.

Emily Batty wraz z całym zespołem Trek Factory Racing XC Team przygotowała dla Was kilka upominków. Postanowiliśmy zatem ogłosić konkurs polegający na odgadnięciu jaką masę roweru podała waga Park Tool DS-1. Swoje propozycje należy składać do 10 czerwca do godziny 24.00 (CEST), w postaci komentarzy pod postem na naszym fanpage. Rozstrzygnięcie 11 czerwca. Ten kto odgadnie poprawną prawidłową wagę roweru widocznego na zdjęciach (wagę podawać w formie X.XXkg) otrzyma koszulkę kolarską z podpisami całego zespołu Trek Factory Racing XC Team. W przypadku kilku poprawnych odpowiedzi wygrywa osoba, która udzieliła szybciej popraną odpowiedź. Ponadto trzy osoby będące najbliżej zgarną pakiety zawierające czapkę kolarską Bontrager Trek-Segafredo RSL Cycling Cap oraz breloczek do kluczy.

Specyfikacja roweru:

Rama: Trek Top Fuel 9.9 Race Shop Limited. Technologie ABP, Full Floater, EVO link, Mino Link, MicroTruss, boost, główka sterowa w standardzie E2

Widelec: Fox Factory SC 32 Step Cast wyposażony w tłumik FIT iRD

Amortyzator (Tył): Fox Factory DPS wyposażony w tłumik FIT iRD

Stery: Cane Creek

Przerzutka (Tył): Shimano XTR Di2 RD-M9050

Przerzutka (Przód): Prowadnica MRP 1x Aluminium Chainguide

Manetki: Prawa Shimano XTR Di2 SW-M9050

Hamulce: Shimano BR-M9000 + klamki hamulcowe BL-M9000

Tarcze hamulcowe: Shimano SM-RT99 160mm

Korba: Shimano XTR FC-M9000-1 z pomiarem mocy Stages

Zębatka: Wolftooth BCD 96 dla Shimano XTR M9000 34T

Kaseta: Shimano XT CS-M8000 11-46T

Łożyska korbowodu:Shimano XTR PF92

Kierownica: Bontrager XXX Carbon MTB Bar

Chwyty: Chunky ESI

Mostek: Bontrager Pro Blendr

Sztyca: Bontrager XXX

Siodło: Bontrager Montrose Pro

Koła: Bontrager Line XXX Boost TLR 27.5

Łańcuch: Shimano CN-HG901

Pedały: Shiamno XTR PD-M9000 Race

Opony: Tył Bontrager XR1 Tram Issue 27,5x2,0, Przód Maxxis Ikon 27.5x2,2

Waga: ???

Zapraszamy do konkursu.


o autorze

Szymon Barczyk

komentarze

WiadomościWszystkie

WydarzeniaWszystkie

GalerieWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl