Nowy model Maverick

Model Durance 2010 bo o nim mowa świetnie uzupełnia ofertę Mavericka o lekki rower do wszystkiego. Kokpit tego modelu został nieco rozciągnięty by poprawić szybkość i równowagę w sportach XC. Durance jest nie tylko bardzo lekki, ale również niezwykle zwinny, a jego agresywna geometria i 140mm skoku tylnego zawieszenia sprawiają, że sprawdza się w każdych warunkach. Wyznacz sobie cel, a Durance pomoże go osiągnąć… i zrobi z Ciebie lepszego bikera. Rama złożona z ciekawie malowanych rur z aluminium 6066, górna rura obniżona – takie rozwiązanie daje Durance wszechstronność, nie zamęczy przez cały dzień jazdy i sprawdzi się w krótkich wyścigach XC. Rozszerzona została również oferta rozmiarów, teraz dostępne są od S do XXL. Jeśli mowa o wspinacze, najlepiej sprawdza się tylne zawieszenie typu Monolink. Siedząc w czasie podjazdów nie odczuwa się prawie żadnych wstrząsów. Durance jest świetny również do zjazdów, walecznie zmagając się z trudnościami przy wadze lekko ponad 10kg. Prawdę mówiąc Durance jest rowerem tak pewnym i miękkim, że przypomina swoich większych braci poza faktem, że jest lżejszy i dość szybko zmienia linię

Więc do jakiej kategorii MTB można Durance zaliczyć? 
Świetne pytanie, zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że rower sprawdza się w każdych warunkach. Wspina się lepiej niż sztywniak ze względu na brak utraty energii a jednocześnie zawieszenie cały czas pracuje. Przy zjazdach natomiast radzi sobie lepiej niż full ze względu na zawieszenie typu Monolink i Technologię Parallel Patch.
 
Czym różni się Durance od innych Mavericków?
- Rama z najwyższej klasy aluminium 6066 o unikalnym malowaniu
- Dostępny w rozmiarze XXL
- Nieco bardziej rozciągnięty kokpit w porównaniu do ML8."
 
Dane:
Skok: 140mm
Rama: Aluminium 6066 formowane
Waga: 2540g
Kolory: Anoda czarna, biały lakier proszkowy
Rozmiary: S, M, L, XL, XXL
Przeznaczenie: Maraton / Rajdy długodystansowe
 
Cena: od 3199 USD w zależności od konfiguracji.

komentarze

WiadomościWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl