Marek Konwa i jego nowy Scott Spark RC 900 World Cup na Puchary Świata XCO

Marek Konwa od tego sezonu Cross Country reprezentuje barwy Volkswagen Samochody Użytkowe MTB Team, co wiązało się ze zmianą sprzętu na Scott RC 900 World Cup, jesteście ciekawi jak wygląda rower gotowy na walkę w Pucharze Świata? Zapraszamy do "Bike Check" Marka Konwy i konkursu z tym związanego.

W minionych dniach mieliśmy okazję z bliska obejrzeć rower Marka, który przeszedł kilka modyfikacji w stosunku do katalogowego modelu, ale zanim zajmiemy się specyfikacją techniczną Sparka, przeczytajmy jakie wrażenia ma zawodnik, po przesiadce z innego topowego fulla:
 

Marek Konwa:
"W tym sezonie MTB jezdze na rowerze Scott Spark RC 900, nie jest to mój pierwszy sprzęt w pełni zawieszony. Zaawansowana budowa ramy ubrana w set FOX'a, to super połączenie na zawody XC a także maratony. Sztywność na podjazdach i płynność prowadzenia podczas zjazdów to główne atuty tego roweru!"

Z tej też okazji Marek przygotował dla Was upominek, ten kto zgadnie jako pierwszy prawidłową wagę roweru widocznego na zdjęciach otrzyma krótki strój kolarski Volkswagen Samochody Użytkowe MTB Team uszyty przez Martombike.
Zasady są bardzo proste podajemy wagę roweru w komentarzach z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Kto jako pierwszy poda prawidłową odpowiedź wygrywa! Liczy się kolejność zgłoszeń, każda osoba może oddać jeden głos.
Rozwiązanie konkursu w sobotę 20 maja w przeddzień startu Marka w pierwszej odsłonie tegorocznego Pucharu Świata XCO w Nove Mesto!

Specyfikacja Scott Spark RC 900 World Cup:

Rama: Spark RC Karbon, technologia IMP, HMX BB92, Karbon SMC Link, Karbonowy trójkąt, SW poszerzona piasta z osią 148x12mm

Widelec: FOX 32 SC Float Performance Elite Air, 3 tryby pracy manetka DT Swiss, reg. siła odbicia , 15x110mm oś

Amortyzator (Tył): FOX NUDE Trunnion, SCOTT custom, DPS 3 tryby pracy technologia TC, manetka DT Swiss TwinLoc, 100mm skok

Stery: Syncros FL1.5 Drop in / Tapered 1.5” - 1 1/8” Ti bearing diameter size 42mm and 52mm

Przerzutka (Tył): Sram XX1 / Eagle 12 Speed

Przerzutka (Przód): AbsoluteBlack Chainguide

Manetki: Sram X01 Trigger

Hamulce: Shimano XTR M9000

Tarcze hamulcowe: Sram HSX 160mm

Korba: Sram XX1 Eagle GXP Boost PF Carbon crankarm

Zębatka: Oval Absolute Black 34T Gold

Oś korbowodu: Sram GXP PF integrated / shell 41x92mm

Kierownica: Ritchey Carbon WCS 2XT shape Flat / 9° / 720mm

Chwyty: ESI Chunky (bikeline.pl)

Mostek: Accent seventeen -17st x 80mm (Velo Polska)

Sztyca: KCNC Scandium 31.6 x 400mm

Siodło: Bontrager Paradigm XXX 138mm

Piasta (Przód): DT Swiss 240 15x110mm

Piasta (Tył): DT Swiss 240 / Boost 148x12mm

Łańcuch: Sram PCXX1 Eagle

Kaseta: Sram XX1 / 10-50 T

Szprychy: Sapim CX-Ray black

Obręcze:  SparkPiece model XC (Wojczal-bike.pl)

Opony: Schwalbe Racing Ralph / 2.25 127EPI Kevlar Bead / Tubeless Easy PaceStar compound / Schwalbe EVO Tubes (zalane mleczkiem Trezado)

Pedały: Look s-track Carbon Ti (Poręba Rowery)

Waga: ?

Więcej zdjęć w galerii.


o autorze

Mateusz Zoń

Od 1999 roku wyczynowo uprawia kolarstwo górskie, wielokrotnie stawał na najwyższych stopniach podium prestiżowych zawodów, także poza granicami kraju. 


komentarze

WiadomościWszystkie

GalerieWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl