BMC TimeMachine-nowy wymiar szybkości.
Kulminacja czterech lat studiów dla potrzeb sportowców walczących samotnie z czasem, trzyletnia współpraca z inżynierami Sauber przy optymalizacji aerodynamiki i dwa lata końcowego rozwoju produktu. TimeMachine jest nowym punktem odniesienia wśród sprzętu do triatlonu i jazdy na czas. Kontynuując legendarne już osiągi w aerodynamice SubA , przepis BMC z TimeMachine na sukces jest prosty - lepiej ukształtowana jednolita rama, maksymalna integracja komponentów i rozbudowany system ustawień pozycji zawodnika.Do średnio i długodystansowych zawodów, oraz jazdy na czas, nowy TimeMachine jest maszyną którą musisz mieć by wygrywać.
Szybka, opływowa rama to dobry początek – ale połączenie z aerodynamicznym systemem pozycjonowania dla każdego zawodnika łamie już wszystkie dotychczasowe standardy. Wyrafinowany system Position-to-Perform (P2P) pozwala triatloniście odnaleźć swoje idealne punkty w ustawieniu pozycji nie pogarszając aerodynamiki, bez względu na to czy pozycję i styl jazdy ma agresywny czy bardziej zachowawczy. Zarówno przy ustawieniach kokpitu jak i sztycy z siodełkiem.
Nie jest żadną tajemnicą, że potrzeby triatlonistów i zawodników w jeździe na czas nie są takie same, zwłaszcza jeśli chodzi o ustawienia pozycji. Nowy Time Machine, to nowy standard dla wszechstronności kokpitu i bezkompromisowej wydajności aerodynamicznej. Straightline- szybkość, crosswind- stabilność i zaufanie. To symbole szybkiego BMC.
V-Cockpit
Zalety: V-Cockpit (specyfikacja dla wszystkich kompletnych rowerów - inne opcjonalnie) oferuje optymalne osiągi aerodynamiczne przy wyższym ustawieniu bazy kierownicy, natomiast profil przedni utrzymuje w tych ustawieniach sztywność pionową i boczną zestawu, dając mieszankę wysokiej wydajności i komfortu. System jest zdolny do optymalizacji pionowej w zakresie od 590mm - 705mm
Uwaga: Dla sportowców w jeździe na czas z zastrzeżeniem zasad i przepisów UCI : V-Cockpit może przekroczyć standardowe wytyczne dotyczące pomiaru kokpitu.
Flat Cockpit
Flat-Cockpit gwarantuje maksymalną przewagę aerodynamiczną nad przeciwnikami, pozwalając zawodnikom używać bardzo niskiego poziomu bazy kierownicy przy redukcji podkładek w zakresie od 530mm - 670mm. Flat-Cockpit może być montowany w dwóch pozycjach, skierowany w dół lub w górę. Parametrem podstawowym jest wysokość bazy do montażu panelu kierownicy- w zależności od kombinacji swojej dyscypliny,stylu jazdy i wysokości uchwytów. Różnica wysokości bazowej kierownicy to 80mm pomiędzy dwoma pozycjami.
Dual-mocowanie szycy
Sztyca ma dwie pozycje montażowe (patent BMC, w toku), z wieloma możliwościami przykręcenia na łącznej długości poziomej 124 mm by dostosować pozycję zawodnika. Opcja przodu montażu umożliwia korzystanie z pojemników przed i za sztycą. 71,5 ° - 80,8 ° to fektywny kąt rury podsiodłowej (M-S @ 770mm) 4 otwory montażowe i regulacja 62mm na każde stanowisko (120mm zasięgu z zakładką)
Aerodynamiczna konstrukcja
Po trzyletniej współpracy z Sauber Engineering, nowa, zmieniona koncepcja SubA ujawnia swoje największe aerodynamiczne zalety: Zwężone profile „CROSSWIND”, stabilne kształty rur, innowacyjne połączenie ramy z widelcem i kokpitem, super wąska powierzchnia czołowa i maksymalna integracja z zawodnikiem.
W połączeniu z systemem Position-to-Perform, maszyna ta nie ma ograniczeń w prędkości – podczas Ironman, mistrzostw w jeździe na czas, czy indywidualnych wyzwaniach. Nowa TimeMachine jest zwieńczeniem ponad dekady dążenia inżynierów BMC do ostatecznego celu - interakcji roweru i kolarza z matką naturą. Wiadomo że maksymalna prędkość bez obciążenia to nie tylko wartości z tunelu aerodynamicznego. Maksymalna prędkość pochodzi z możliwości jazdy w stałej ergonomicznej pozycji aero. TimeMachine Triathlon jest najbardziej zaawansowanym technicznie aerodynamicznym osiągnięciem. To nowy punkt odniesienia w tym segmencie rowerów. SubA Aero panele widelca to pełni zintegrowany system trzeciej generacji z uchylnymi panelami zapewnia jący wąską i jednolitą powierzchnię profilu czołowego. W pełni zintegrowane zaciski hamulcowe z nowym, rewolucyjnym systemem montażu kokpitu promują zarówno formę jak i funkcję.
Budowa i konstruowanie
Prace nad TimeMachine były skomplikowanym procesem. W bardzo przemyślany sposób zorganizowane i koordynowane na poszczególnych czternastu etapach. Kroki te zaczęły się od oceny obliczeniowej dynamiki płynów poprzez analizy kształtu rury, projektowanie V- i Flat kokpitu, z wykorzystaniem unikalnego ramienia „Medusa” w tunelu aerodynamicznym Sauber -nawet już to wystarczyło, by mieć pewność że prace zakończą się sukcesem.
Technologia hamulca
Brake Booster Technology pozwala na zwiększenie lub zmniejszenie przestrzeni pracy dźwigni hamulca. To kolejne z udogodnień w indywidualnych ustawieniach zawodnika. System pozwala na całkowite odłączenie od kokpitu (po połączeniu elektronicznie w opcji Shifting) w celach rekreacyjnych. Technologia Quick-Pad daje zawodnikom możliwość posiadania dwóch (lub więcej) wstępnie zmontowanych zestawów hamulcowych. Stwarza to łatwe przejście pomiędzy kołami treningowymi i startowymi. Po prostu wymień cartridge i wróć do swojej pracy nad treningiem.
Time Machine | 01 | 02 |
V-Cockpit kompatybilny | X | |
Flat Cocpit kompatybilny | X | |
SubA aerodynamika | X | X |
Standardowy kokpit | X | |
Panele widelca | X | |
Podwójne mocowanie sztycy Aeropost | X | X |
Brake Booster Technology hamulce | X | |
Bezpośrednie mocowanie zacisków hamulca | X | |
Schowek z tyłu | X | X |
Mocowanie boxu na górnej rurze | X | |
Mocowanie bidonu na dolnych rurach | X | X |
Mocowanie bidonu na sztycy siodełka | X | X |
Karbonowe regulowane haki | X | X |
Maksymalna szerokość opony / szerokość obręczy | 27/28 mm | 27/28 mm |
Opcjonalne ramy | X | X |
Wymiary ram : MediumShort / MediumLong / Large | X | X |
Dystrybucja : http://bmcracing.pl/timemachine/
komentarze