Orbea zwraca uwagę na prawidłowy montaż wsporników kierwonicy w swoich rowerach!
W ostatnim czasie ORBEA zaobserwowała, że niektórzy użytkownicy nie czytają instrukcji i nieprawidłowo składają ze sobą kierownicę/widelec/stery. Martwi nas sposób montażu, w którym podkładki znajdują się powyżej mostka uniemożliwiając gwiazdce rozprężającej dostęp do szyjki mostka i wpływają negatywnie na bezpieczeństwo całego systemu.
Taki nieprawidłowy sposób montażu stanowi ryzyko i może powodować problemy. Dlatego ORBEA pragnie przypomnieć i zwrócić uwagę wszystkim swoim użytkownikom, w jaki sposób należy prawidłowo składać ze sobą mostek/widelec/gwiazdkę, zgodnie z opisem w podręczniku użytkownika ORBEA, który każdy otrzymuje wraz z nowo zakupionym rowerem.
ORBEA pragnie przestrzec wszystkich użytkowników przed jazdą z nieprawidłowo zamontowanym wspornikiem kierownicy. Ze względu na bezpieczeństwo ORBEA prosi o zapoznanie się z poniższym opisem prawidłowego montażu. Twój sklep ORBEA powinien potwierdzić, że sposób montażu zestawu kierownica/widelec/stery jest prawidłowy i zgodny z poniższą instrukcją.
W żadnym przypadku ORBEA nie może ponosić odpowiedzialności za nieprawidłowy sposób montażu zestawu mostek/widelec/gwiazdka, niezgodny z prawidłowym sposobem montażu opisanym w podręczniku użytkownika ORBEA dostarczanym wraz z każdym zakupionym rowerem.
Z przyczyn bezpieczeństwa podkładka musi zawsze znajdować się pod wspornikiem kierownicy
Stosuj oryginalną gwiazdkę rozprężającą ORBEA o średnicy 24,25mm.
Użyj klucza dynamometrycznego do prawidłowego dokręcenia śrubek w mostku.
Przestrzegaj wartości momentów obrotowych dla śrubek spornika kierownicy.
Pod żadnym pozorem nie usuwaj aluminiowego cylindra.
info: PolSport Group
komentarze