"Przyszłość nadeszła dziś" - nowości TREKa

Trek Madonne - Przyszłość nadeszła dziś
Są innowacje i są produkty, które zmieniają obraz całego przemysłu. Najnowszy Madone to cudo inżynierii wśród rowerów szosowych. Rower, który zapadnie w historii jako ten, który odmienił na zawsze standardy osiągów rowerów szosowych.

Madone to wybitna kombinacja mocy, aerodynamiki, jakości jazdy i integracji. Nie da się zaprzeczyć - pierwszy prawdziwy super-rower to cudo inżynierii w świecie rowerów szosowych. Każdy szczegół w Madone zaprojektowano z myślą o niezrównanych osiągach, jakości jazdy i wydajności, wykorzystaniu każdego wata mocy na zniszczenie konkurentów.

Główne cechy:

  1. Zaawansowana aerodynamika - Madone to nowy punkt odniesienia w osiągach aerodynamicznych - przebija każdy inny rower szosowy na trasie i w tunelu aerodynamicznym. 
  2. Madone IsoSpeed Rewolucyjny rozdzielacz IsoSpeed w Madone jest w pełni zintegrowany, dzięki czemu oferuje niezrównaną aerodynamikę, wyjątkowy poziom pochłaniania wstrząsów i najwyższej klasy jakość jazdy. 
  3. Osiągi dopasowane do jazdy Wyczerpujące testy każdego rozmiaru pod kątem osiągów zapewniają idealną równowagę prędkości, mocy i prowadzenia niezależnie od rozmiaru roweru.
  4. Niezrównana integracja Każdy element Madone ma na celu zapewnić niezrównaną integrację i polepszenie osiągów, czyniąc z Madone najszybszy, najbardziej zaawansowany rower na szosie.

Trek Madone Race Shop Limited - cena: 56 999zł


Co mówią inni:

Peter Stuart
"Nowy Madone to prawdziwa zagadka. Można pomyśleć, że jest zbyt szybki, by był wygodny, a jednocześnie zbyt wygodny, by był szybki. Trekowi udało się osiągnąć rzadki skok technologiczny, dzięki któremu najwięksi konkurenci będą długo musieli ich gonić."

Jens Klötzer
"Nowy Madone to zdecydowanie najbardziej zaawansowany rower wyścigowy dostępny teraz na rynku. Łączy najważniejsze, kluczowe dla tej kategorii cechy, czyli idealne prowadzenie, najwyższej klasy właściwości aerodynamiczne, wyczynową geometrię i wyjątkowy komfort w dogłębnie przemyślany i zorientowany na funkcjonalność sposób, jak żaden inny produkt do tej pory. "

Trek Madone 9.9 - cena: 51 999zł

Trek Madone 9.2 - cena 23 999zł


Lot cross country
Po dekadzie dominacji w Mistrzostwach Świata, owiany sławą Top Fuel powraca w tym roku z szeregiem opracowanych z myślą o wyścigach usprawnień, które uczynią z niego najszybszy rower wyścigowy XC o skoku 100 mm. Kiedy ściganie staje się niesforne, Trek Factory Racing dosiada Top Fuela.

Trek Top Fuel 9.8SL - cena: 21 699zł

Ulepszony i usprawniony poprzez zastosowanie nowych technologii, Top Fuel to najszybszy rower na szlaku. Lepszy niż kiedykolwiek Top Fuel to szybki i wszechstronny rower dla osoby ścigającej się w XC, uczestnika maratonów, jak również dla zespołu pucharowego Trek Factory Racing.

Trek Top Fuel 9.9 SL - cena: 38 999zł

Główne cechy:

  1. Zaawansowane zawieszenie do XC - Sprawdzone technologie zawieszenia firmy Trek, takie jak ABP, EVO Link i Full Floater, są zoptymalizowane pod kątem krótszego skoku i sprawności, co obejmuje też wyregulowany na wyścigi amortyzator. 
  2. Podwójna sztywność: Boost148/110 Większe rozstawy piast — 148 mm z tyłu i 110 mm z przodu na 29erach — sprawiają, że koła są mocniejsze, sztywniejsze i umożliwiają założenie szerszych opon, zastosowanie krótszych widełek i dają większy wybór zębatek. 
  3. G2: Lepiej prowadzący się 29er Zaawansowana geometria ramy oraz niestandardowe wysunięcie widelca umożliwia precyzyjne prowadzenie przy niskich prędkościach, zachowując jednocześnie stabilność przy dużych prędkościach. 
  4. Smart Wheel Size - jeden rozmiar koła nie każdemu pasuje. Koła montowane są na każdej ramie: 27,5-calowe na ramach 15,5 cala, 29er na 17,5 i większych, dzięki czemu każdy jest w stanie znaleźć coś dla siebie.

Trek Top Fuel 9 - cena: 17 299zł

Rewolucja wśród hardtaili


Nowy, lepszy hardtail. Rozdzielacz IsoSpeed dowiódł swojej świetności podczas największych wyścigów szosowych oraz przełajowych. Po raz pierwszy w historii, Trek wprowadzą tę samą, sprawdzoną technologię IsoSpeed na górskie szlaki, oferując nowy standard wydajności wśród hardtaili: Procaliber SL.

Trek Procaliber 9.9 SL - cena: 34 699zł

U szczytu popularności kolarstwa górskiego do Procalibera wzdychały wszystkie inne rowery wyścigowe. Teraz powraca, by znowu rządzić na zawodach XC, zdefiniować na nowo czym powinien być hardtail i ustawić poprzeczkę dla prędkości oraz inteligentnych rozwiązań. Rozdzielacz IsoSpeed w Procaliber zapewnia niezrównane osiągi podczas jazdy cross country, wydajność i niesamowite wrażenia z jazdy. To najszybszy, najwygodniejszy i najbardziej inteligentny hardtail.

Trek Procaliber 9.8 SL - cena: 19 499zł

Główne cechy:

  1. Rozdzielacz IsoSpeed - płynnie znaczy szybko. Innowacyjny rozdzielacz zwiększa stopień pochłaniania wstrząsów w płaszczyźnie pionowej bez poświęcenia wydajności. Jedziesz szybciej, dalej i mocniej. 
  2.  Podwójna sztywność: Boost148/110 Większe rozstawy piast — 148 mm z tyłu i 110 mm z przodu na 29erach — sprawiają, że koła są mocniejsze, sztywniejsze i umożliwiają założenie szerszych opon, zastosowanie krótszych widełek i dają większy wybór zębatek. 
  3. G2: Lepiej prowadzący się 29er Zaawansowana geometria ramy oraz niestandardowe wysunięcie widelca umożliwia precyzyjne prowadzenie przy niskich prędkościach, zachowując jednocześnie stabilność przy dużych prędkościach. 
  4.  Smart Wheel Size - jeden rozmiar koła nie każdemu pasuje. Koła montowane są na każdej ramie: 27,5-calowe na ramach 15,5 cala, 29er na 17,5 i większych, dzięki czemu każdy jest w stanie znaleźć coś dla siebie.

Trek Procaliber 9.7 SL - cena:12 999zł

Nowa kolekcja bardzo ciekawie się zapowiada szczególnie jeżeli chodzi o rowery szosowe. Technologie na papierze wyglądają kosmicznie, ceny podobnie. Mam nadzieję, że będziemy mieli okazję przekonać się w praktyce jak się spisują rowery i czy są warte swojej niemałej ceny...

Opracowanie na podstawie: http://www.trekbikes.com


o autorze

Mateusz Zoń

Od 1999 roku wyczynowo uprawia kolarstwo górskie, wielokrotnie stawał na najwyższych stopniach podium prestiżowych zawodów, także poza granicami kraju. 
 Od września 2014 roku oficjalnie pełni rolę Redaktora Naczelnego velonews.pl. 

komentarze

WiadomościWszystkie

WydarzeniaWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • 34-300 Żywiec, Folwark 21/25
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl