Orbea Ordu – Nie kończ po prostu wyścigu, lecz miażdż przeciwników

ordu1

Nowa Orbea Ordu wyciśnie z ciebie ostatnie siły, co w połączeniu z bardzo wysoką efektywnością pozwoli ci osiągnąć satysfakcje, że dałeś z siebie podczas wyścigu wszystko co tylko mogłeś i zostało to wykorzystane najlepiej jak tylko było można.

ordu2

Przejdźmy zatem do budowy, która to zadecydowała o tak dobrych parametrach. Zacząć należy od główki sterowej, przy projektowaniu której priorytetem była aerodynamika. Główka jest bardzo wąska ( ma tylko 38mm szerokości ) co w znacznym stopniu minimalizuje opory aerodynamiczne które jak wiadomo rosną wraz z kwadratem prędkości jednocześnie zmniejszając zawirowania powietrza. Lecz nie tylko triatlonowcy mogą korzystać z dobrodziejstw tej konstrukcji. Rama jest w pełni zgodna z wymogami UCI dzięki czemu także zawodnicy jeżdżący czasówki będą mogli cieszyć się jej osiągami. Co ważne rama w przeciwieństwie do niektórych konstrukcji dostępnych na rynku jest przystosowana do współpracy z każdymi hamulcami szosowymi zarówno przednimi jak i tylnymi dostępnymi na runku.

ordu3

Dobra rama szosowa powinna być na tyle opływowa ( zbudowana z rurek o możliwie małych polach przekroju ) aby stawiać jak najmniejsze opory aerodynamiczne będąc jednocześnie jak najsztywniejsza jak to tylko jest możliwe aby przekazać energię z pedałów do tylnego koła bez zbędnych strat. Nowy model Ordu jest bardziej aerodynamiczny i jednocześnie sztywniejszy niż jego poprzednik, co powoduje, że rower jest szybszy i dostarcza więcej przyjemności z jazdy na nim.

ordu4

Jak sugeruje Orbea nowy Ordu jest kolejnym stopniem ewolucji w projektowaniu ram rowerowych i pozwala w inny sposób spojrzeć na to w jaki sposób projektować ramy rowerowe. Rama dostępna jest aż w 4 rozmiarach od XS do LG dzięki czemu możesz na niej jeździć nie zależnie jakiego jesteś wzrostu.

ordu5 


komentarze

WiadomościWszystkie

GalerieWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl