Amortyzatory DT Swiss 2014
W środku nowych amortyzatorów zastosowano nowy system tłumienia Single Shot 2, w którym poprawiono zawór, który działa w trakcie blokady amortyzatora, a napotkania przeszkody. W środku jest mniej części, przez co całość ma być wytrzymalsza. Do tego zastosowano także nową sprężynę. Stworzono także w współpracy z Panolin nowy olej, specjalnie dedykowany do tłumików, który może być także stosowany w starszych wersjach amortyzatorów. Ma to zapewnić płynniejszą pracę oraz większe wykorzystanie skoku. Dostępne będą także wersje z karbonowymi koronami.
Wersja amortyzatora XMM 100 będzie ważyć odpowiednio 1510 g (26”), 1525 g (27,5”) oraz 1555 g (29”), wersja XMM 120 odpowiednio 5 do 55 g więcej. Model XMM 140/150 waga 1570 g dla 26” i 27,5”.
Ciekawie prezentuje się także nowa, zgrabna manetka blokady skoku zarówno amortyzatora przedniego jak i dampera.
komentarze