Ważne!!! - hamulce Magury potencjalnie niebezpieczne

Magura w ramach sprawdzania swoich produktów, odkryła potencjalną wadę w niektórych hamulcach hydraulicznych serii MT6 i MT8, które mogą spowodować utratę ciśnienia hamowania, a to z kolei może narazić użytkownika na niebezpieczeństwo. W rezultacie, Magura zaleca użytkownikom zaprzestanie korzystania ze wskazanych hamulców natychmiast, i skorzystać z bezpłatnej wymiany oferowanej przez firmę. Stwierdzono, że wystawienie hamulców na niskie temperatury może spowodować utratę mocy hamowania w cylindrze głównym.

mt6-mt8-wymiana

Dotkniętych wadą jest tylko pewna część hamulców z numerami seryjnymi do 20531 - numery seryjne wyższe niż 20601 nie zostały uszkodzone. Zawodnicy powinni sprawdzić numery seryjne drukowane na zacisku hamulców z MT6/MT8, a jeżeli ich hamulce są ze wskazywanej serii, proszeni są o kontakt z Magurą lub jej dystrybutorem celem bezpłatnej wymiany klamki. Magura prosi w razie zidentyfikowania wadliwej serii o rejestrację na stronie www.magura.com/mt-replacement. Przyspieszy to proces wymiany wadliwej klamki.

Zupełnie z innych powodów z klientami kontaktuje się Easton. Firma stworzyła bowiem upgrade dystansu łożyska w tylnej piaście M1, jaka jest często używana w kołach MTB. Upgrade jest całkowicie bezpłatny dla wszystkich użytkowników, a dostępność pakietu jest od końca lutego tego roku. Jak twierdzą w Eastonie, nowy set poprawia dziesięciokrotnie wytrzymałość łożysk w zależności od modelu kół. Jeśli posiadasz zestaw kół tej marki EC90 XC, EA90 XC, EC70 Trail, Haven, Haven Carbon, Havoc i EA90XD, sprawdź numer seryjny znajdujący się na tylnej piaście M1. Jeśli kończy się na "1" (np. M1-221), piasta jest kompatybilna z upgradem. Zestaw zawiera wszystkie narzędzia potrzebne do instalacji wraz z nowymi łożyskami i pozostałymi częściami. 

Poniżej filmik ilustrujący jak przeprowadzić upgrade swoich piast

 

komentarze

WiadomościWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl