Knog Blinder Road już w grudniu
Nowe Blindery Road, celowo użyłem liczby mnogiej ponieważ wyjdą modele na przód i na tył, uzupełnią dotychczasową linię tych urządzeń o modele z większą mocą światła. Zawierać będą diody Cree - przednia z dwoma diodami generować będzie światło o jasności 200-220 lumenów, co na warunki drogowe dla których są dedykowane to aż za dużo. Tylna będzie generować 60 lumenów - przy tej jasności możemy być pewni że będziemy widoczni z bardzo daleka. Zazwyczaj do bezpiecznego poruszania się po drogach wystarcza dużo mniej, a podstawową cechą świateł szosowych jest to aby być zauważonym przez innych uczestników ruchu. Test kilku lampek szosowych różnych producentów ukaże się do końca tygodnia na portalu.
Wracając do szczegółów technicznych. Zarówno przednia jak i tylna lampka posiadać będą wodoodporne obudowy i optyki z kolimatorami. Gwarantować to będzie dobrą jakość światła z równomiernym rozproszeniem na brzegach.
Jak wszystkie Blindery będą mogły być ładowane przez łącze USB. Mniejsze modele posiadają wtyczki zintegrowane w obudowie. Wersje Road posiadać będą gniazdo, a stosowny kabel znajdzie się w zestawie. Czas pełnego ładowania wynosi 5 godzin co powinno wystarczyć od 1 do 5,5 godziny pracy, w zależności od trybu świecenia, a to dzięki wyposażeniu rządzeń w akumulatory litowo-polimerowe.
Lampki będą miały możliwość instalacji na kaskach, a dodatkowo w zestawie znajdą się silikonowe paski, umożliwiające instalacje na kierownicach.
Więcej informacji już wkrótce na stronie dystrybutora.
komentarze