Merida daje blogerowi dwukołowe Ferrari

thumb_merida-bloger

– Jestem po kilku przejażdżkach i muszę przyznać, że zrobił na mnie naprawdę duże wrażenie. Reacto zbiera się bardzo szybko i pozwala rozwijać naprawdę duże prędkości. Wyposażenie z najwyższej półki zminimalizowało jego wagę, co czuć na każdym przejechanym kilometrze – przyznaje Adam Przeździęk, autor bloga Mediafeed.pl. Wyczynowy rower daje początek jego współpracy z Merida Polska, która została oficjalnym partnerem Mediafeed.pl. Merida pomoże blogerowi w sezonie triathlonowym 2013 oraz przygotowaniach do niego poprzez wsparcie sprzętowe oraz działania PR-owe. – Szybko doszliśmy do porozumienia i rozpoczęliśmy omawianie aspektów możliwych działań. To był dobry prognostyk. Merida sama zaproponowała długofalową współpracę, z doświadczenia wiem, że taka jest najkorzystniejsza dla obu stron – mówi Przeździęk, który jest w pełni świadomy tego, z jakim rowerem ma do czynienia. – Tak szybki model nie wybacza błędów, dlatego trzeba po prostu odpowiednio nad nim panować. Reacto to naprawdę klasowy sprzęt – tłumaczy.

Triathlon zamiast wielkich tourów

Model blogera wyposażono w ultralekkie koła Controltech z karbonowymi obręczami o podwyższonym profilu i osprzęt najwyższej klasy SRAM RED. Zaprojektowany dla perfekcyjnego napędu i precyzyjnej kontroli Reacto od 2011 r. wzbudza zachwyt kolarzy i prestiżowej prasy. Ścigała się na nim m.in. czołowa polska zawodowa grupy kolarska CCC Polkowice. Nazwa Reacto oznacza reakcję roweru na każdy impuls – bez kompromisów i utrudnień dla kolarza. Model ten okazał się najlepszy wśród wymagającej konkurencji w teście magazynu rowerowego „Tour”, który dla wielu jest wyrocznią w kwestii sprzętu. Przy prędkości 45 km/h, dzięki mniejszym oporom powietrza zapewnionym przez aerodynamiczne kształty, Reacto pozwolił zaoszczędzić aż 13 watów. Również w testach na czas, jadąc 35 km/h na dystansie ok. 45 km, model ten uzyskał wynik lepszy o 50 s niż standardowe szosówki. Bloger mógłby na nim ścigać się w największych światowych tourach, jednak posłuży mu on do innych celów. – W przyszłym roku planuję starty głównie w polskich triathlonach (Susz, Borówno, Malbork, Radków). Możliwe, że wybiorę się z Reacto także za granicę. Myślałem o Kopenhadze, ale kuszący jest również Roth. Plany na najbliższe sezony jeszcze się krystalizują. W dłuższej perspektywie poprzeczka powędruje znacznie wyżej. Na celowniku mam ekstremalną imprezę Norseman. Może uda się pojechać tam razem z Meridą! – wyjawia swoje plany Przeździęk.

merida-bloger2

Czego mogą się spodziewać czytelnicy Mediafeed.pl po jego współpracy z dystrybutorem jednej z czołowych marek rowerów na świecie? – Na pewno będzie można poczytać o moich poczynaniach z Reacto, związanych z przygotowaniami do nowego sezonu i samym jego przebiegu. W planie jest stworzenie ciekawych treści, zachęcających moich czytelników do spróbowania swoich sił na rowerze szosowym, może także w triathlonie, który w Polsce jest coraz popularniejszą dyscypliną – ujawnia czołowy polski bloger marketingowy. – Merida będzie również obecna na Mediafeed.pl wizerunkowo, jako jego oficjalny partner. Przez cały przyszły sezon będę też jeździł w kolarskiej odzieży Merida – dodaje.

Szybkość to jego drugie imię

– Doceniamy marzenia miłośników ścigania się o sprzęcie dla zawodowców i siłę nowych mediów, dlatego z chęcią podejmujemy co najmniej roczną współpracę z blogerem – mówi Mateusz Musioł z biura prasowego Merida Polska. – Cieszymy się ze swojej obecności na jednym z najpopularniejszych blogów marketingowych w Polsce i wierzymy, że wspólnie z Adamem uda nam się zachęcić wiele osób do rozwijania swojej dwukołowej pasji – dodaje. Merida Polska uznała fachowość swojego partnera i jego sportowe aspiracje, dlatego wyposażyła go w fachowy sprzęt. Znają go wszyscy, którzy mają dosyć wizualnej monotonii kształtów ramy, a od szosówek wymagają najlepszych osiągów. Arcyszybki model aero Meridy cechuje sztywność dostępna dotychczas tylko najlepszym tradycyjnym maszynom wyścigowym. Reacto ucieka peletonowi szosówek m.in. dzięki wysokiej sztywności główki ramy zwiększającej precyzję sterowania, wyjątkowej sztywności suportu poprawiającej przeniesienie energii, niskiej masie ramy i komfortowi rzadko spotykanemu w rowerach kolarzy.

Wyścigowy charakter Reacto podkreśla agresywna linia ramy zbudowanej z włókien węglowych. Poprzeczną sztywność karbonowej konstrukcji wzmacnia zintegrowanym żebrowaniem technologia „Double Chamber”. Aktywnie wspomaga ją w pełni karbonowy widelec z rozszerzaną rurą sterową. Reacto zapewnia także nieznaną dotąd w rowerach wyścigowych wygodę. Gwarantuje ją aerodynamiczna i w pełni regulowana sztyca bazująca na technologii „S-Flex” wykorzystującej zmienny przekrój poprzeczny profilu sztycy. Idealnie współgra ona z konstrukcją ramy. To tylko jeden z wielu elementów, który czyni z Reacto aerodynamiczną maszynę gotową do bicia rekordów szybkości i komfortu. – Dwukołowe Ferrari pozwala nazywać Adama Przeździęka najszybszym blogerem w Polsce – podsumowuje przedstawiciel Merida Polska.

informacja prasowa


komentarze

WiadomościWszystkie

  • Nowy wersja grupy SRAM RED AXS

    Kiedy pojawiła się pierwsza wersja RED eTap AXS, wprowadziła ona nową filozofię przełożeń SRAM, która rozprzestrzeniła się na wszystkie grupy...

    Więcej...

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl