Nowy kokpit Ritchey WCS Trail na 2013 rok
W przypadku tego typu rowerów wyraźnie potrzebna jest wysoka sztywność komponentów przy zachowaniu odpowiednio niskiej masy. Dodatkowo mostek powinien bardziej pasować do nowoczesnych desingów główek ramy jak i całych rowerów. Mostek WCS TRAIL to specjalna wersja produktu, który dzięki obejmie kierownicy łączącej się pod kątem 220 st. przez szeroką klamrę pozwala na zwiększenie sztywności połączenia i wytrzymałości.
Mostek WCS TRAIL wykonany jest z materiału aluminium 2014 w procesie wykuwania 3D. Zastosowano śruby stalowe i CrMo. Dostępny w rozmiarze na rurę sterową o średnicy 28,6 i kierownicy OS czyli 31,8 mm w długością od 60 do 110 mm. Mostek ma zerowy kąt wzniosu („Zero Rise”)– jest całkowicie płaski.
W rozmiarze 70 mm ma ważyć 115 g. Co ciekawe, nowe produkty z serii Trail wykończone są w sposób matowy „BLATTE”. Sugerowana cena detaliczna na rynku europejskim to 89,90 EUR.
Sztyca TRAIL WCS dostępna będzie w dwóch wersjach – CARBON i zwykła aluminiowa. Jest lekka i uniwersalna – nowe mocowanie LINK zaprojektowana z myślą o łatwym ustawianiu siodła i pewnym trzymaniu standardowych prętów. Dodatkowo dzięki adapterom sztyca jest kompatybilna z mocowaniem Selle Italia Monolink. Dostępna będzie w rozmiarach 27,2 , 30,9 i 31,6 mm o długości 400 mm.
Sztyca w wersji WCS CARBON LINK TRAIL ma ustaloną cenę detaliczną 235 EUR, a w wersji WCS LINK TRAIL w wykończeniu matowym w kolorze czarnym – 99,90 EUR.
Komplet uzupełnia oczywiście kierownica. Do rowerów „ścieżkowych” jak najbardziej pasuje kierownica gięta typu low rizer. W tym przypadku Ritchey oferuje model MTN WCS Rizer TRAIL o szerokości 740 mm w dwóch wersjach – karbonowej (sugerowana cena 184,90 EUR) oraz aluminiowej (72,90 EUR). Kierownice mają 9 st. „backsweep” (kąt nachylenia w tył) oraz 20 mm wzniosu w przypadku wersji aluminiowej i 15 mm w wersji carbonowej.
Produktu będą dostępne już późną jesienią tego roku. Dystrybutorem marki Ritchey na Polskę jest firma POLSPORT GROUP http://www.pol-sport.com
komentarze