Zator - Nowy model pokrowca już wkrótce

Trochę to trwało, ale warto było czekać. Michał Zatorski po skompletowaniu uwag naszych zawodników, postanowił zakasać rękawy i wziąć się do roboty. Efekt jego pracy niedawno przyszedł do redakcji i można było zobaczyć w jakim kierunku poszedł nowy projekt w wersji przedprodukcyjnej.

pokrowiec-001

Najbardziej widoczną zmianą jest brak przeszycia w centralnej części, które wzmacniało obszar styku z piastą koła. Dzięki temu można nadrukować grafikę na jednolitej płaszczyźnie, bez widocznych nitek i wybrzuszeń materiału. Jednak nie zrezygnowano z tego elementu. Wzmocnienie znajduje się od wewnętrznej strony pokrowca i posiada możliwość demontażu. Jest to o tyle istotne, że przy uszkodzeniu tego elementu przez piastę, wymieniamy tylko małe kółko i możemy się cieszyć po raz kolejny nowym pokrowcem. Z tego co mi wiadomo, nikt inny jeszcze takiego rozwiązania nie zastosował.

pokrowiec-008

pokrowiec-010

Kolejną zmianą są krótsze uchwyty. W poprzedniej wersji były za długie i niżsi zawodnicy mogli szurać pokrowcem po ziemi. Teraz od podłoża spód pokrowca dzieli bezpieczna odległość.

pokrowiec-003

Ścianki w nowej wersji są wzmocnione. Pomiędzy zewnętrzną i wewnętrzną częścią znajduje się pianka, która nie tylko usztywnia całość, ale także chroni przed uderzeniami np. podczas transportu. Wzmocniono także dolną część pokrowca.

pokrowiec-002

Powiększono także kieszonkę wewnętrzną, do której możemy włożyć zamykacze kół. Jej rozmiar ulegnie jeszcze zwiększeniu, żeby można było zmieścić pompkę CO2, dętkę i przenośny zestaw niezbędnych kluczy.

pokrowiec-011

Ostatnią zmianą będzie umieszczenie na zewnętrznej stronie pokrowca małej kieszonki, do której możemy włożyć karteczkę z opisem jakie koło znajduje się w środku. Niby mało znacząca fukcja, jednak przydatna np. podczas wyścigu XC, kiedy zawodnik biegnie do punktu serwisowego z kapciem, a my nie musimy otwierać po kolei każdego pokrowca żeby sprawdzić, które koło mamy wymienić.

Opisane zmiany nie wyczerpują listy poprawek, jakie znajdą się w finalnym produkcie w najbliższym czasie. Mają jednak one przede wszystkim charakter wpływający na estetykę końcowego produktu. Jak tylko otrzymamy produkt finalny, przedstawimy go z jego dokładnymi parametrami i ceną.

 


komentarze

WiadomościWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl