Premiera Marzocchi Corsa Superleggera 29

Prezentacja nowego modelu amortyzatora jest potwierdzeniem większości informacji jakie przedstawiliśmy dokładnie 3 miesiące temu.
Zbudowany całkowicie od nowa amortyzator ma sprawić, że jazda na 29erze już nigdy nie będzie taka sama jak wcześniej.

widelec

Brzmi to dość mocno, ale Włosi wydają się być pewni swego. Nowy amortyzator ma zapewnić niespotykany komfort jazdy, łącznie z wybieraniem piasku, a szeroki prześwit ma umożliwić montaż szerokich opon. Waga nowej Corsy ma wynosić w najlżejszej wersji 1650g, czyli o 68g więcej od Sida, który uchodzi za jeden z najlżejszych seryjnych widelców na rynku. Przewaga włoskiego produktu to możliwość ustawienia skoku 80-100-120 mm (niestety od wewnątrz).

podkowa

os

regulator

Amortyzator w topowej wersji będzie dostępny z karbonową koroną i sterówką o zmiennej średnicy. Opcjonalnie jednak dostępne mają być wersje aluminiowe z prostą i taperowaną rurą sterową, co zapewne dość korzystnie odbije się na cenie, niekoniecznie zaś na wadze.

korona-karbon

korona-alu

Dane techniczne:

Skok: 80-100-120mm ustawiany wewnętrznie
Lewa goleń: TST MICRO (lock out, micro regulacja kompresji i tłumienia powrotu)
Prawa goleń: AER
Sprężyna: air + negative spring
Oś: QR15
Golenie górne: niklowane, 32mm
Sterówka: carbon (1,5" -> 1-1/8" wyłącznie w wersji taperowanej)
Mocowanie hamulców: 6" PM (max disc 8")
Waga: 1650g z karbonową koroną i sterówką (1,5''-> 1-1/8'')
Opcje: Remote TST control, aluminiowa korona i sterówka 1-1/8" lub 1,5"->1-1/8"


komentarze

WiadomościWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl