Nowy kształt hamulców SRAM T-Type Eagle

W tym tygodniu odbyła się premiera nowych napędów firmy Sram, a przecieki jakimi się z Wami dzieliliśmy okazały się prawdziwe. Niejako w cieniu tej premiery zaprezentowano także nowe hamulce, które w założeniu mają uporządkować kokpit.

SRAM wypuścił nowe dźwignie Stealth pod swoje hamulce Level i Code, które posiadają unowocześniony design i wypuszczane są wraz z nowym zespołem SRAM T-Type Eagle Transmission.

W odświeżonej wersji projektu przewód usytuowany jest bliżej kierownicy, co ma na celu stworzenie bardziej eleganckiego kokpitu.

Dźwignie Stealth firmy są już dostępne w sklepach, a ich cena zaczyna się od 220 euro (1030 zł), natomiast hamulce Code Stealth są wyceniane na 360 euro (1700 zł) bez tarcz.

Aby jeszcze bardziej wspomóc ten elegancki wygląd, marka dostarcza klipsy na wsporniki, aby przewody biegły wzdłuż kierownicy.

Nowa konstrukcja dźwigni ma na celu dodanie kolejnego miejsca na ręce do kierownicy, umożliwiając kolarzom przyjęcie pochylonej pozycji i pewniejsze trzymanie hamulca w porównaniu z poprzednimi dźwigniami, które były rozszerzone na zewnątrz.

Nowe dźwignie, nowe nazwy

Wersje Ultimate nowych dźwigni hamulcowych Stealth posiadają karbonowe ostrza. Podczas gdy zacisk i elementy wewnętrzne pozostają takie same jak w poprzednich hamulcach SRAM do rowerów górskich, firma zmieniła sposób nazywania swoich poziomów specyfikacji. Bazowy R został zastąpiony przez Bronze, a średni poziom RSC został zastąpiony przez Silver.

W tej chwili wydaje się, że marka wypuszcza tylko modele Silver i Ultimate Stealth - ale możemy się spodziewać, że w przyszłości pojawi się Bronze.

Hamulce SRAM Code z najwyższej półki są po raz pierwszy dostępne w wersji Ultimate i posiadają tytanowe akcenty i osprzęt.

Level firmy SRAM jest teraz dostępny z czterotłoczkowym zaciskiem.  Hamulce Code Stealth posiadają również beznarzędziową regulację zasięgu i kontaktu, co powinno pomóc w znalezieniu preferowanego ustawienia podczas jazdy po szlakach.

Nowe dźwignie mają estetykę pasującą do nowych grup Eagle typu T. SRAM Wszystkie dźwignie Stealth nadal są oburęczne, co pozwala na zamianę dźwigni z jednej strony kierownicy na drugą, jeśli wolisz jeździć w konfiguracji "moto" lub "euro".

Możesz być w stanie dopasować nowe dźwignie Stealth do starszych hamulców SRAM, ze względu na dopasowane elementy wewnętrzne i te same końcówki i złączki kompresyjne. Jednak SRAM nie oferuje w tej chwili opcji z samą dźwignią.

SRAM Code Ultimate Stealth

Hamulce M's Code posiadają regulację kontaktu i zasięgu. 

Tłoki: Cztery 

Płyn: DOT 5.1 

Regulacja: Reach, contact adjust 

Cena: od 1700 zł

SRAM Code Silver Stealth

W modelu Code Silver zastosowano płyn hamulcowy DOT 4. S

Tłoki: Cztery 

Płyn: DOT 4 

Regulacja: Reach, contact adjust 

Cena: od 1500 zł

SRAM Level Ultimate Stealth 4-Piston

Level Ultimates to najlżejsze hamulce SRAM do rowerów górskich. 

Tłoki: Cztery 

Płyn: DOT 5.1 

Regulacja: Reach 

Cena: od 1700 zł

SRAM Level Silver Stealth 4-Piston

Hamulce Level Stealth posiadają beznarzędziową regulację zasięgu. 

Tłoczki: Cztery 

Płyn: DOT 5.1 

Regulacja: Reach 

Cena: od 1100 zł

SRAM Level Ultimate Stealth 2-Piston

Tłoki: Dwa

Płyn: DOT 5.1 

Regulacja: Reach 

Cena: od 1400 zł

SRAM Level Silver Stealth 2-Piston

Tłoki: Dwa 

Płyn: DOT 4 

Regulacja: Reach 

Cena: od 1000 zł


o autorze

Magda Horabik

Amatorka z ambicjami, za sobą ma już szosę, MTB, a teraz próbuje odkryć trochę świata enduro. Na codzień studiuje i trenuje. W wolnym czasie lubi poszwędać się po świecie, czytać kryminały i zakręcić przy sportowych wydarzeniach.

komentarze

WiadomościWszystkie

WydarzeniaWszystkie

GalerieWszystkie

kontakt

velonews.pl
  • ,
  • redakcja(USUŃ)@(USUŃ)velonews(USUŃ).pl